.

Правила за медийни партньорства

Предоставяне на цялостна концепция за партньорството – аргументи, цели, таргет група, описание на другите комуникационни канали извън bTV (преса, външна реклама, отразяване в други медии и т.н.), очаквани резултати, срокове за реализиране.

Предоставяне на пълна информация за активностите на кампанията: събития, медийни партньори, лица.

Организацията трябва да предостави необходимата информация, материали и източници на информация (лица, експерти и т.н.) за това отразяване.

Изключване на лица на конкуретни медии.

Добре дошли на новия сайт btv.bg!

bTV.bg е с нов дизайн, който функционира като портал към видео съдържанието на bTV Media Group. На bTV.bg можете да гледате лесно и удобно програмата на bTV на живо, както и любимите си предавания и сериали веднага след ефир – на btvplus.bg, актуалните новини - на btvnovinite.bg, и най-новото от света на забавлението – на ladyzone.bg, bistro.bg и auto.btv.bg.

През мобилен телефон бързо и лесно можете да прочетете последните новини, да видите най-новите трейлъри или просто да гледате телевизия, когато и където пожелаете.

Благодарим Ви, че сте лоялен потребител на btv.bg. За идеи и коментари пишете на feedback@btv.bg.

Към сайта