.

Кулинарното шоу "MasterChef България" е изборът на зрителите с добър вкус към качествена телевизионна продукция

Стартът на "MasterChef" 5 по bTV събра близо 1 милион зрители пред екрана

На 25 февруари ефирът на bTV бе завладян от петия сезон на световния телевизионен хит MasterChef. Близо 1 милион зрители (All 4+, ГАРБ) в часовия интервал от 21:00 до 22:30 ч. се запознаха с едни от най-добрите хоби-готвачи, готови да докажат своят талант в кухнята и да променят живота си.

Шоуто на добрия вкус, което променя кулинарната култура в страната, по традиция е фаворит и на младата аудитория. Резултатите сред зрителите на възраст 18-34 достигат дял от близо 40% или с 57% повече от втората по гледаемост телевизия в същия пояс.

Графики за MasterChef

 

Високото качество и резултати на MasterChef България, заедно с безупречната репутация на журито, наложиха нов стандарт за телевизионна продукция и спечелиха интереса не само на широката публика, но и на рекламодателите. В петия сезон вече се включиха както дългогодишни партньори на bTV и MasterChef, така и нови рекламодатели с премиум продукти. В култовото шоу на добрия вкус се позиционират рекорден брой утвърдени брандове – Ariel, минерална вода Банкя, Bosch, Fairy, сладоледи FAMILIA Collection, Jacobs, Kikkoman, Mastercard, Président, Philips, София Мел, Staropramen.

Благодарение на  обновените елементи в предаването, сет и жури, MasterChef България успява не само да задържи вниманието на зрителите, но и всяка година привлича все по-голяма част от  аудиторията.

Графики за MasterChef

Новият сезон на MasterChef по bTV се утвърди като най-гледаното шоу в своя часови пояс.

Графики MasterChef

MasterChef България продължава да бъде абсолютен хит и сред младите зрители на възраст 18-34. 37,5% гледат bTV между 21:00 и 22:30 часа в понеделник и вторник, което е с 1.8 пъти повече спрямо предаванията на втората по гледаемост телевизия.

Епизодите на най-гледаното кулинарно предаване в българския ефир са достъпни безплатно до 7 дни след ефир на платформата bTV Plus. Първите епизодi са гледани 82 860 пъти на catch-up платформата.

За да гарантира на рекламодателите достъп до максимално голяма и качествена аудитория, bTV Media Group създава и специално съдържание за всичките си платформи.

В нова радио рубрика, наречена „Masters с Нейа“ по радио N-Joy, гостуват участници от настоящия и от предишни сезони на кулинарното шоу MasterChef. Те споделят със слушателите свои рецепти и готварски трикове.

Висок интерес към MasterChef България беше отчетен и на Фейсбук страницата на предаването по време на излъчването му в ефир , където феновете разгорещено обсъждаха тазгодишните участници. Многобройни са коментарите и за журито, което печели публиката със своите професионализъм, естественост и уважение към участниците. Ето защо се забелязва и висок ръст на данните спрямо 2018 година.

Графики за MasterChef

В Инстаграм активността на феновете също е висока - 3900 интеракции (вкл. 2.6К гласа в анкети) в деня на старта и 4500 интеракции (вкл. 2К гласа в анкети) във втория ден.

Високото качество и резултати на MasterChef България, заедно с безупречната репутация на журито, наложиха нов стандарт за телевизионна продукция и спечелиха интереса както на публиката, така и на рекламодателите. 

Разпространението на съдържанието на MasterChef на всички платформи и високият интерес към епизодите и участниците предоставят изключителна възможност на рекламодателите да развият по интересен и запомнящ се начин своите комуникационни кампании.

Контакти:

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: sales@btv.bg