Общи правила за социални и еко кампании на "БТВ Медиа Груп” ЕАД

Чл. 1. (1) Настоящите Общи правила регламентират отношенията между "БТВ Медиа Груп” ЕАД (по-долу „Медия“) и нейните партньори във връзка с договорено помежду им сътрудничество по повод организирани от партньорите социални, общественополезни, благотворителни или еко призиви, кампании и/или каузи (по-долу общо „кампании“).
(2) Правилата са задължителни за Медията и нейните партньори, които удостоверяват съгласието си и приемат настоящите правила с възлагане за излъчване на съобщение в телевизионна програма(и) на Медията и/или за публикуване на съобщение (материал) на интернет страница(и) на Медията по повод кампания.
(3) За избягване на съмнение, до постигане на взаимно споразумение между страните, нищо в настоящите правила не задължава Медията или трета страна да встъпи в дадено партньорство, включително, но не само, изпращането и обсъждането на детайли по получено предложение.
Чл. 2. (1) Не се третират като „кампании“, по смисъла на настоящите Общи правила, социални събития, инициативи, мероприятия и др. подобни, които генерират паричен приход за организатора, както и индивидуални инициативи и/или кампании за събиране на средства за физически лица.
(2) Всеки организатор на кампания следва да има нарочен колективен орган/обществен съвет, който да съблюдава и гарантира разходването и отчетността на средствата от кампанията.
Чл. 3. (1) В рамките на дадено партньорство, Медията може да предоставя време в собствените си телевизионни програми и/или публикуване в собствените си интернет страници на съобщения (материали) за популяризиране на кампании на свои партньори.
(2) Популяризирането на кампания в телевизионните програми на Медията се осъществява посредством излъчване на телевизионно търговско съобщение (клип). В допълнение, при възможност и по преценка на Медията, кампанията може да се анонсира и в предавания на Медията, като в този случай продължителността, съдържанието, формата и др. на съобщението са по преценка на Медията и в зависимост от възможностите на програмната схема.
Чл. 4. (1) При желание за партньорство, на Медията следва да се предостави предложение, което да съдържа:
(2) Минималният срок за обсъждане на предварителните предложения е 10 (десет) работни дни от датата на получаването им. При необходимост от уточнения, се предоставя допълнителна информация.
Чл. 5. (1) При постигане на съгласие за сътрудничество по повод кампания, преди стартирането му на Медията се предоставя писмен документ (възлагателно писмо, по образец на Медията), подписан от организатора на кампанията, чрез който се възлага осъществяването на дейности по партньорство за кампанията в една или повече програми или онлайн платформи на Медията, съгласно договореното между страните.
(2) Партньорът следва своевременно да предоставя необходимата информация, материали, говорители (лица, експерти и т.н.) и др. за формите на подкрепа от Медията. Партньорът следва да запознае лицата, участници в кампанията, относно участието им в интервюта и други форми на отразяване на кампанията от Медията и за излъчването/публикуването на заснетите с тях материали в програмите и сайтовете на Медията.
(3) Партньорът следва да предостави на Медията план и отчет за набраните средства и тяхното изразходване не по-късно от един месец след приключването на кампанията. Регулярна отчетност на изразходването на средствата, набрани от кампанията, се предоставят при поискване от Медията.
Чл. 6. (1) Изисквания към съдържанието на телевизионните клипове и материали за публикуване в интернет, предоставяни от партньорите:
(2) Съдържателната част на целия клип подлежи на одобрение от страна на Медията, като същата има право да изисква корекции с оглед съблюдаване на законови и/или посочени в настоящите правила изисквания или вътрешни правила и политики на Медиата.
(3) Всичко, което касае визуалното приложение на бранда (логото) на bTV, следва да се изпраща предварително за съгласуване и одобрение от Медията.
Чл. 7. (1) Възложителят предоставя клиповете и материалите на Mедията в готов вид, подходящ за телевизионно излъчване, респ. за интернет публикуване, изработени в съответствие с изискванията на Закона за радиото и телевизията (ЗРТ), Закона за авторското право и сродните му права (ЗАПСП), Закона за защита на потребителите (ЗЗП), Закона за марките и географските означения (ЗМГО), Закона за защита на конкуренцията (ЗЗК) и останалото приложимо законодателство.
(2) Взаимоотношенията между страните във връзка с излъчването на телевизионни клипове за кампанията се регламентират и от “Общи условия за излъчване на телевизионни търговски съобщения от БТВ Медиа Груп ЕАД”, които партньорът се задължава да спазва. Действащите Общи условия се публикуват на уеб-сайта на Медията.
Чл. 8. Предоставяните от партньорите телевизионни клипове следва да са с дължина не по-голяма от 20 сек. и да се предоставят в HD качество, отговарящо на техническите изисквания на Медията за телевизионно излъчване, както следва:
| |
Спецификации на файловете | |
| HD |
File Format | XDCAM HD 4:2:2 (MPEG HD422) |
Video coding | MPEG-2 422P@HL |
Video Bit Depth | 8 |
Video Bit Rate | 50 CBR |
Chroma Sampling | 04:02:02 |
Frame Size | 1920x1080 |
Starting time code of the file | 00:00:00:00 |
Frame Rate | 50i |
Aspect | 16x9 - 4x3 Safe Area |
PAL or NTSC | PAL |
Video standard | ITU BT.709-5 (50 Hz) |
Audio Levels | Max Peak: -9 dBFS; infinite loudness -23LUFS+/-1db (EBU R 128); loudness range 5db +/-1 |
Audio Coding | PCM 8 ch/24 bit/48 kHz, |
File Containers | MXF |
File Naming Structure | Partner-Copy Name*-duration |
* където Copy Name съвпада с подаденото или това, което предстои да бъде подадено в бланката за заявки. |
Чл. 9. (1)Технически изисквания към банерите:
(2) Взаимоотношенията между страните във връзка с публикуването на материали в интернет за кампанията се регламентират и от „Oбщи условия за публикуване на реклама в интернет сайтовете на БТВ Медиа Груп ЕАД”, които партньорът се задължава да спазва. Действащите Общи условия се публикуват на уеб-сайта на Медията: https://www.btv.bg/reklama/internet.
Чл. 10. (1) Телевизионните клипове и банерите за публикуване в интернет се предоставят на Медията не по–късно от 3 (три) работни дни преди старта на ефирната/web кампания. При неспазване на посочения срок или други изисквания, както и при допуснати грешки от технически/съдържателен характер, Медията не носи отговорност за неточности.
(2) При излъчването на телевизионните клипове Медията има право да добавя по своя преценка в началото и/или в края на предоставените материали идентификация, че инициативата се реализира с медийната подкрепа на bTV или друг бранд на bTV Media Group.
Чл. 11. Излъчването на телевизионните клипове и публикациите на банери за кампанията се планира и позиционира от Медията, според възможностите на съответната програмна схема и интернет сайт, като не се предоставят предварителни медийни планове. Партньорите получават сертификат, с който се удостоверяват направените излъчвания, в срок до две седмици след приключване на излъчванията и след предварителна заявка.
Чл. 12. (1) Медията има право да не излъчи/публикува даден материал, респ. да прекрати или спре излъчването/публикуването, когато:
(2) Медията има право да преустанови излъчването и публикациите за кампанията, в случай че партньорът не изпълнява поетите от него задължения за асоцииране на Медията като партньор на кампанията.
Чл. 13. Лице, което желае да си сътрудничи с Медията във връзка с дадена кампания, може да изпрати запитване чрез някой от следните контакти:
e-mail: social@btv.bg
адрес: гр. София 1463, пл. „България“ 1, Административна сграда на НДК, ет. 11