Радио игри

Реклама

Игрите, организирани в радиоефира, са най-ангажиращите форми на алтернативно присъствие. Основен инструмент на радио игрите е възможността водещите да комуникират въпросния продукт (или услуга) и механиката на играта през целия период на провеждане. Те напомнят за играта на спонсора и провокират слушателите към участие в нея. Игрите на радиата от bTV Radio Group комбинират силата на радиоефира с дигитално присъствие в каналите на съответното радио. Това дава възможност за визуализиране на марката, което от своя страна допълнително засилва ефекта на кампанията. 

Радиото дава възможност за провеждане на игри с различни механики, в зависимост от спецификата на рекламирания продукт/услуга.

Чрез игрите продукт/услуга на рекламодател може да достигне до крайния потребител под формата на награда, което допълнително създава положително отношение към рекламодателя. Криейтив екип работи за интегрирането на механиката на играта към подходящите рекламните форми, така, че съответният продукт/услуга да може да бъде комуникиран по интересен и забавен за аудиторията начин.

Игри, реализирани с голям успех и отзвук сред слушателите ни, са: Инспектор N-JOY, N-JOY Summer, MasterЗона, Офис настроение, Коя е звездата на радио N-JOY, Подай лапа и др.