На 1 юни bTV празнува 11 години успех

Тя ще посрещне годишнината с най-високия пазарен дял от създаването си

Реклама

bTV Media Group приключи успешно процеса на интеграция. Вики Политова зае позицията председател на Управителния съвет и Генерален директор на компанията

Една година след като bTV стана част от семейството на Central European Media Enterprises, bTV Media Group отчете успешно приключване на интеграцията на екипите на bTV, PRO.BG (сега bTV Action), bTV Comedy, bTV Cinema, RING.BG, радиостанциите от bTV Radio Group N-Joy, Z-Rock, Melody, Jazz FM, Classic FM и PRO.FM и проектите на bTV Web.

CME присъедини bTV през април 2010 г. Компанията притежава телевизии и радиостанции, компании за предоставяне на съдържание и нови медии в още пет Централноевропейски държави.

Досегашният Главен оперативен директор на bTV Media Group Вики Политова вече заема позицията председател на Управителния съвет и Генерален директор на компанията. Досегашният Генерален директор Константин Мокану управляваше медийната група заедно с Политова до приключване на процеса на интеграция.

В Управителния съвет на bTV Media Group влизат още Боян Калчев, финансов директор и Апостол Пенчев, директор "Телевизионни програми”. Боян Калчев е част от екипа на bTV от самото създаване на телевизията през 2000 г. и има значителен принос към всеки аспект от развитието и постиженията на медията като безспорен пазарен лидер през последните единайсет години.

Апостол Пенчев се присъединява към bTV през март 2005 г. на позицията директор "Програма”. След придобиването на bTV от CME през 2010 г. той встъпва в длъжността директор "Телевизионни програми”, като неговата изключителна професионална компетентност стои в основата на отличните резултати на програмата на bTV, а от 2009 г. и на нишовите bTV канали, независимо от нарастващата конкуренция на пазара. (Пълна информация за мениджърския екип на bTV Media Group можете да видите ТУК.)

Ръководеният от Вики Политова екип ежегодно подобрява резултатите на медийната група спрямо конкуренцията, включително в периода на преструктурирането. През 2010 г. пазарният дял на bTV достига до 38,25%, с близо 3% повече от 2009 г., а през първата половина на 2011 г. надхвърля 40%. bTV ще посрещне 11-та си годишнина утре с най-високия пазарен дял от създаването на медията.

През първото тримесечие на 2011 година bTV Media Group увеличава значително дела на зрителите си в сравнение със същия период на 2010 г. - от 42.7% до 46.1%. bTV е единствената национална телевизия, която покачва дела си от януари до март, като постига 40.5% (3.6 пункта повече спрямо същия период на 2010 г.). През 2011 г. bTV спечели конкурса "Любимите марки”, като изпревари всички останали брандове не само в категория "Медии”, но и във всичките 25 категории.

В периода на интеграция на bTV Media Group успешно стартираха каналът bTV Action, новият интернет проект LadyZone.bg, както и много нови програми във всички канали от групата. Водещият канал на bTV Media Group - bTV, инвестира стратегически в развитието на бъгарското кино.

Телевизията непрекъсанто търси нови интересни проекти, които да предложи на своите зрители и така стартира първите у нас дългосрочни проекти в областта на модерното кино - "Стъклен дом” и "Столичани в повече”, като в същото време подкрепя български кинопродукции за големия екран.