Кои са топ лекторите на DigitalK 2019?

За девета поредна година на 30 и 31 май събитието ще обедини вдъхновяващите истории на бизнес лидери и предприемачи

Реклама

Конференцията за дигитални технологии и иновации DigitalK е сред водещите технологични събития в Югоизточна Европа – платформа, обединяваща предприемачи, инвеститори и бизнес лидери.

За девета поредна година на 30 и 31 май събитието ще обедини вдъхновяващите истории на бизнес лидери и предприемачи. Лекторите ще засегнат теми като дигитални стратегии, иновации  и трансформация, изкуствен интелект, дигитални комуникации, киберсигурност, криптовалути и много други. Сред водещите лектори са:

Дейвид Шинг, известен и с прякора си Шинги. Той е не просто дигитален директор във Verizon Mеdia – той е дигитален пророк. По-голямата част от времето си Дейвид прекарва в наблюдение на това как бъдещето се оформя онлайн, а през останалото - говори с хората за това накъде се е насочила индустрията и как да спечелим възможно най-много от иновациите в нея. Шинги е прекарал по-голямата част от времето си в работа за креативни компании из целия свят.

Стефани Фрайд, Изпълнителен вицепрезидент в отдел „Маркетинг, проучвания и анализи“ в Condé Nast ще разкаже за иновативният подход на компанията в търсенето на нови читатели, опита и съветите си за управлението на реклами.

С 15-годишния си опит в сферата на дигиталната комуникация, Лен Шнейдър е двигател и поддръжник на най-добрите практики, що се отнася до стратегиите, базирани на данни. Благодарение на огромния обем имейли, които SendGridдоставя от името на своите клиенти, той успешно проследява тенденциите в индустрията. Шнейдър е Вицепрезидент в отдел „Индустриални отношения “ в SendGrid.

Едно от българските участия на DigitalK е Алекс Генов, Ръководител „Клиентски изследвания“ в американския онлайн ритейлър Zappos. Той има огромен опит в областта на потребителския анализ, при който прилага опита си в експериментална социална психология в областта на потребителското изживяване. Целта му е да подпомогне разработката на продукти, които правят онлайн услугите по-удобни.

Шобана Алувалия, ръководител „Информационни технологии“ в Uber, ще разкаже за усещането да ръководиш на глобално ниво стратегическата поддръжка на компанията за споделено пътуване.

Тези и още много други вълнуващи теми и лектори ще могат да бъдат чути на двудневната конференция DigitalK 2019, която ще се проведе между 30 и 31 май в Sofia Event Center.

Билети все още могат да бъдат закупени на:  https://digitalk.bg/buy