Четири стъпки за секси тяло по бански

Искате да изглеждате секси и неустоимо в новия (стар) бански от две части? Вижте как можете да влезете във форма бързо, здравословно и трайно...

Реклама

Диетоложката Кристин Къркпатрик споделя, в шоуто на Д-р Оз, своите четири съвета за стройна фигура, подходяща за банския костюм от две части.

До сезона на банските и плажовете остават едва няколко седмици и ако новогодишните ви планове, за влизане във форма, се провалили с идването на Февруари, вероятно вече се замисляте дали да облечете половинките и да излезете на показ. Ето четири стъпки за красиво тяло, които могат да ви накарат да го направите!

Направете си градинка!
Звучи тривиално, нали? Или дори малко скучно? Факт е обаче, че хората, които отглеждат градини имат по-голяма склонност да ядат плодове и зеленчуци (онези храни, които наистина ни помагат да поддържаме добра форма) и се движат и натоварват мускулите си повече. Като добавка към правилното хранене и упражненията, градинарството спомага и премахването на стреса, което е от изключително значение при свалянето на килограми. Това е така, защото кортизолът (хормон, който повишава нивата си при стрес) допринася за качването на килограмите. По-малко стрес , означава по-малко кортизол, а от там по-малко килограми. Всичко това е равно на красиво тяло на плажа!

Яжте пълнозърнести храни!

Всички сме чували тази препоръка от д-р Оз, но колко от нас наистина са я изпълнили? Приемайте храни с високо съдържание на фибри – те ще ви държат сити за дълго време. Освен това пълнозърнестите храни намаляват риска от получаване на сърдечен  удар и много други сериозни заболявания.

Спестете си сутрешното кафе с екстри!

Пропуснете сутрешното сладко карамелено, шоколадово или сметаново кафе и вместо това си направете шейк (пюре) - пасирайте банани, различни плодове, нискомаслено мляко и каквото още се сетите. Така ще се предпазите и от огромното количество захар в готовите напитки, която освен че е калорична и състарява. Не забравяйте,че тези продукти са наситени с много мазнини.

Не отказвайте десерта!
Много от моите клиенти отказват да променят начина си на хранене от страх, че ще трябва да се лишат от нещо любимо. Мярката в този случай е от ключово значение. Ако я спазвате можете да поместите в диетата си  някои любими храни – стига да не прекалявате! Яжте здравословни и полезни десерти - нискомаслено кисело мляко с горски плодове, мюсли и зърнени култури. Например, можете да изпечете на скара плодове и да ги поръсите с канела, препечени бадеми, орехи и стърготини (шоколадови, кокосови). Друго, което бихте могли да си направите у дома е пълнозърнеста вафла с фъстъчено или бадемово масло и плод(ове). Вариантите са много!