Джеръми Кларксън рекламира доставките чрез дрон на Amazon (ВИДЕО)

Новият прототип на въздушния куриер е „нещо средно между хеликоптер и самолет”

Реклама

Гуруто на автомобилната журналистика Джеръми Кларксън участва в реклама, която представя системата за доставки на Amazon чрез дронове – Prime Air.

„Това е история от не толкова далечното бъдеще” – започва Джеръми Кларксън. Рекламата ни показва как за около 30 минути дрон може да достави нови футболни обувки за детето, тъй като кучето е унищожило старите.

Новият прототип на дрона за доставки е с два вида перки – едни за вертикално излитане/кацане и други за самото придвижване. Amazon нарича летателната машина „отчасти хеликоптер, отчасти самолет”. Целта на тази конструкция е дронът да бъде ефективен на дълги разстояния и да може безопасно да каца или излита.

Компанията разработва няколко вида машини и дори самият Кларксън казва в рекламата, че „в бъдеще ще има цяла фамилия от дронове, всеки от които ще е подходящ за различни дистанции и условия”.

За да се случи всичко това, Amazon очаква разрешение от регулаторните органи в САЩ да използва въздушното пространство под 120 м височина за доставки до 2,5 кг на разстояние до 24 км от склада.

Според наблюдатели в бранша целта на рекламата е да предизвика обществен натиск към регулаторните органи, за да дадат своето одобрение.