С обяви за работа Facebook ще конкурира LinkedIn

Ще съжали ли Microsoft, че купи LinkedIn за 26,2 млрд. долара

Реклама

Facebook тества нова услуга, която ще позволи на администраторите на фирмени страници да публикуват обяви за работа. По този начин компанията ще конкурира директно бизнес мрежата LinkedIn, която е собственост на Microsoft.

Говорител на Facebook заяви по повод новата услуга: „Видяхме в мрежата, че малките компании масово използват Facebook страниците си за търсене на персонал. Затова решихме да тестваме тази нова функция”.

Страниците, включени в тестовете, вече имат бутон Jobs, чрез който могат да опишат свободните си позиции.

Новата услуга ще бъде още един начин Facebook да печели от компаниите, които ще заплатят по собствено желание съответната такса, за да бъде обявата им видяна от повече хора.

В LinkedIn профил имат 467 милиона души, докато при Facebook те са 1,79 милиарда. Мнозина обаче влизат в бизнес мрежата само когато актуализират профила си или търсят активно работа. Facebook има предимство не само чрез повечето си потребители, но и с това, че почти всички я ползват ежедневно. По тази причина тя ще е много по-подходяща за рекламиране на свободни позиции сред хората, които биха сменили работата си само ако видят по-добро предложение.

Голямата интрига в следващите месеци е дали Microsoft ще съжали, че купи LinkedIn за 26,2 млрд. долара.

Снимка: TechCrunch