Теленор представи приложението MyTelenor

С него клиентите могат лесно да следят своите сметки и потребление, както и да плащат задълженията си и други услуги

Реклама

Теленор представи на специално събитие в столицата мобилното си приложение MyTelenor, което позволява на всички клиенти на оператора лесно и удобно да следят своите сметки и потребление, покупки на допълнителни пакети, заплащане на задължения и други услуги.

Приложението може да се свали безплатно, съвместимо е за мобилни устройства с операционните системи iOS и Android и може да бъде използвано от всички частни и корпоративни клиенти на абонаментните и предплатени планове на оператора.

След инсталиране на приложението и регистрация, всеки потребител може лесно да се информира за текущото си потребление и сметка, както и за състоянието на своите пакети с минути, МВ за мобилен интернет на максимална скорост, SMS, активни пакети за роуминг и други. На разположение на потребителите е и възможност за покупка на пакети за роуминг, за HBO GO и други.

Всеки потребител може да заплаща своите задължения към Теленор директно от самото приложение чрез дебитна или кредитна карта, както и да преглежда подробна информация за месечните сметки на мобилния номер за последните шест месеца. MyTelenor е с висока степен на сигурност и позволява на потребителите допълнително да защитят своята информация чрез четирицифрена парола, определена от самите тях.

Приложението предлага и подробна информация за магазинната мрежа на Теленор, като в зависимост от местоположението на потребителя може да посочи най-близките търговски обекти на оператора на картата на града, с тяхното работно време и телефон за връзка.

От 10 април до 10 май всеки клиент на Теленор, който свали и инсталира приложението MyTelenor Bulgaria и регистрира в него своя мобилен номер, ще може да активира еднократен допълнителен пакет от 1000 МВ национален мобилен интернет трафик без допълнително заплащане, валиден за период от 30 дни от датата на активиране или до тяхното изчерпване. Настоящите потребители на приложението, които го обновят с най-новата му версия, ще могат да активират същия еднократен допълнителен пакет от 1000 МВ в горепосочения период без допълнително заплащане.

От неофициалния старт на приложението през декември 2016 г. досега MyTelenor Bulgaria вече има над 50 000 регистрирани потребители, като 90% от тях са редовни ползватели с по над 10 сесии на месец.

По време на събитието беше представено и развитието, и резултатите на други дигитални услуги на Теленор. От май 2015 г. до края на март 2017 г. услугата „Плати с Теленор“, която позволява закупуване на мобилно съдържание от Google Play и Fortumo без регистрация на банкова карта, е привлякла над 56 000 потребители и над 189 000 трансакции. Средната стойност на една покупка е 4,58 лв., а приложението с най-много сваляния, заплатени с „Плати с Теленор“, е Need For Speed: Most Wanted, докато Clash of Clans и 8 Ball Pool са приложенията с най-много покупки на съдържание.

Услугата за съхранение на снимки и видео Capture, предлагано в партньорство с Теленор Груп от юни 2016 г., вече има над 186 000 потребители в България, които са качили над 100 милиона файла съдържание. Другата партньорска услуга My Contacts, която позволява съхраняване и лесно управление на телефонни контакти, вече има над 72 000 клиенти в страната, които са запазили общо над 17,25 милиона отделни контакта.

През 2016 г. Теленор отчете ръст от 134% в общото потребление на мобилен интернет спрямо 2015 г. Към края на март 2017 г. трафикът на данни през 4G мрежата на компанията e вече с най-голям дял от общия мобилен интернет трафик на оператора, а 4G мрежата на Теленор покрива над 81% от населението на страната.

„Оттук нататък, на фокус в бъдещото развитие на нашата 4G мрежа ще бъдат потребителското преживяване, качеството на покритието, капацитетът, както и разширяването на териториалния обхват“, коментира главният изпълнителен директор на Теленор г-н Майкъл Фоли.