Реклама

Пекарните на Kaufland България в цялата страна вече предлагат разнообразие от продукти с печат Clean Label. Търговската верига въведе промени в състава на редица свои продукти на пекарна, като те вече носят т.нар. „чист етикет“. Тези продукти се отличават с това, че не съдържат ГМО, хидрогенирани мазнини и изкуствени добавки, което ги прави напълно натурални.

Приложената мярка е поредна стъпка от последователните усилия на Kaufland България непрекъснато да повишава качеството на своето продуктово портфолио, като предлага натурални, чисти и висококачествени продукти, които българският потребител търси. В пекарните на Kaufland клиентите на търговската верига могат да намерят продукти като багети, земели и богат избор от различни видове хляб: със семена, със закваска, пшенично-царевичен и други. Всички продукти от Clean Label серията в пекарната на търговската верига са обозначени със специален Clean Label етикет.

Предлагането на максимално чисти продукти е част от политиката на Kaufland да осигурява качествен и разнообразен асортимент на отлични цени и да предлага на потребителите възможност да консумират естествени и натурални продукти. Clean Label асортиментът на Kaufland в пекарна вече е достъпен на територията на всички обекти на веригата в цялата страна и ще бъде част от постоянното портфолио от печива, предлагани от търговската верига.

Качественият асортимент е ключов приоритет за Kaufland България. Наред с високите изисквания за качество, които има към производителите, с които си партнира, търговската верига разработва и прилага многостепенен външен и вътрешен качествен контрол по цялата верига на доставка и във всяка продуктова категория, която предлага на крайния клиент. Осигуряването на качествен и разнообразен асортимент на отлични цени е едно от най-важните клиентски обещания на Kaufland. Търговската верига предлага портфолио от 20 000 артикула в най-големите обекти си обекти в страната. За да направи обслужването на своите клиенти винаги комфортно и приятно, Kaufland дава гаранция за безупречна свежест и качество на своите продукти.

Повече за всички обещания на компанията към нейните клиенти можете да откриете тук.

За Kaufland България: Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 000 служители. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. За времето от своето идване в България през 2006 г. до днес компанията се превръща в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева.

.