Предимства и недостатъци при онлайн пазаруването на мебели

Реклама

Възможността да обзаведем дома си днешно време по въздействащ начин е реална. Наличието на мебели от всякакъв тип ни дава пълна свобода на действие, в това число да подходим и творчески. Можем да сбъднем всяка една своя интериорна мечта и да си осигурим битови удобства, за да ни е комфортно. За целта е нужно да изготвим примерен проект, който ще послужи за отправна точка при покупката на обзавеждане. Колкото по-детайлно визуализираме идеите си, толкова по-лесно и бързо ще успеем да постигнем тяхната пълна реализация.

Какво е важно при избора на нови мебели за жилището?

Във всеки магазин за мебели ще видите разнообразие от обзавеждане за дома по категории – за кухня, за спалня, за дневната и т.н. За да е покупката успешна, трябва да знаем какво точно търсим, да имаме реален поглед върху финансовите си възможности, но и да сме запознати с актуалните тенденции при интериора.
Цена, дизайн и изработка – това са основните показатели, по които купуваме нова мебелировка. В идеалния случай оставаме очаровани от цялото описание и естетическо представяне на продукта, но често се случва нещо да не ни допадне. Това може да е неговата стойност или качество, като не е изключено и дизайнът на обзавеждането да се окаже тема за размисъл.

Много е важно да избираме мебели, които са направени от хубави материали. Често пъти те струват повече, но си струва инвестицията, защото са издръжливи и ще ни служат дълго време. Дори и да решим да ги купим онлайн, отново трябва да разгледаме всеки един детайл, за да сме сигурни, че плащаме за нещо стойностно.

Какви са предимствата да ги купим онлайн?
Красиво, практично и качествено обзавеждане – много ли искаме? Покупката на нови мебели цели не просто запълването на празното пространство вкъщи, но и внасянето на висока естетика във всяка една от стаите. Необходимо е да имаме добър вкус и да знаем кое с какво да съчетаем, за да видим на финала хармонична обстановка и то “тренди”. Друга възможност да реализираме интериорните си проекти по перфектен начин е да изберем обзавеждането онлайн. Предимствата в случая са следните:

● пазаруване в удобно за нас време – ако получим силен импулс да разгледаме мебелните оферти посред нощ, можем да се потопим в океана от предложения посредством интернет. Дори няма да е нужно да ставаме от леглото, защото селекцията може да бъде извършена и през смартфона. Удобството от това да пазаруваме 24/7 е несравнимо, което тласка голяма част от потребителите именно към този начин за закупуването на обзавеждане;
● намаляване на риска от емоционални покупки – добавяме продукта в кошницата и оставяме идеята да “отлежи”, за да сме сигурни, че няма да се сдобием с някоя ненужна мебел. Не е ли чудесно? Ако се намираме във физически магазин, вероятността да бъдем притиснати от настоятелни продавачи е голяма, а това често ни вкарва в капана на ненужните покупки;
● по-голямо разнообразие от стоки – едно от най-големите предимства на интернет шопинга е изобилието от артикули, до което имаме неограничен достъп. За няколко минути можем да разгледаме десетки магазини за обзавеждане, което е невъзможно, ако ще посещаваме физически обекти;
● изгодни оферти – във виртуалното пространство ни очакват изгодни отстъпки и много атрактивни предложения, които рядко са налице в магазините за мебели с физически адрес. Това само по себе си е достатъчно основателен довод да пазаруваме през интернет и по този начин да си набавим нужното обзавеждане за дома. Дивани, маси, столове, легла – всичко това може да ни бъде доставено до врата и то само за един “тъч” време;
● опция за замяна и връщане – ако искаме да направим рекламация, трябва просто да се свържем с продавача и да отправим своите претенции. Голяма част от търговците на онлайн стоки дават възможност на своите клиенти да се откажат от поръчката още на място, при получаване на стоката. Ако сме забелязали дефекти по мебелите, имаме пълното право да ги върнем и да поискаме да ги заменим с други.
Поръчването на обзавеждане по интернет се свързва с много удобства, от които има полза да се възползваме. Бързата доставка и възможността за извършване на качествен монтаж са също сред плюсовете на онлайн покупката на мебелировка.

Крие ли този метод на пазаруване недостатъци?
Както и при физическото пазаруване на мебели, така и при онлайн шопинга намираме някои недостатъци. Добре е купувачите да се запознаят предварително с тях, за да не останат разочаровани впоследствие. Минусите на интернет търговията са:

● несъответствие между снимковия материал и получената стока – често явление, което спохожда голям процент от купувачите. Разочарованието от това да получим различна от тази на снимките стока не е никак малко, но за съжаление се случва и при онлайн търговията с жилищно обзавеждане;
● забавяне на доставката – продължителното чакане на закупения от нас артикул е много неприятно, особено ако той ни е силно необходим. Когато поръчаме ново обзавеждане, искаме то да дойде при нас в указания от търговеца срок. Има обаче продавачи, които са некоректни и бавят доставките си, като това се определя за един от главните минуси на интернет шопинга;
● лошо обслужване – то е повсеместно и не е налице само в интернет средите. Доброто онлайн обслужване включва приемане на поръчката, бърза обработка, известяване на клиента чрез имейл за всеки един от продажбата, а след това и бърза доставка. Често се случва да имаме въпроси, на които би следвало да ни бъде отговорено адекватно. Честа практика сред притежателните на интернет магазини е да телефонират на купувачите, за да потвърдят тяхната заявка;
● проблем при връщането на закупените мебели – опцията “преглед и тест” е сред важните условия, които купувачите трябва да поставят, когато купуват през интернет. Същото важи и за продажбата на мебели през виртуалната мрежа – добре е да ги огледаме при тяхното получаване и чак след това да платим цената им.
Интернет търговията е огромно удобство. С нейна помощ си спестяваме време и усилия, а и си набавяме нужните мебели за отрицателно време. Разбираемо е да се възползваме от офертите в интернет, но преди това трябва да огледаме внимателно предложената информация и да проверим реномето на избрания търговец. Това ще ни предпази от неприятно клиентско изживяване.

.