Равносметка при продажбите на месни продукти Димитър Маджаров

Реклама

„Димитър Маджаров“ започва собствено производство на колбаси преди 29 години. Днес капацитетът на производственото предприятие е до 30 тона свежо месо. Фирмата предлага в България и чужбина месни продукти с великолепен вкус: сурово-сушени, варено-пушени и печени деликатеси, трайни, полутрайни и малотрайни колбаси, месни заготовки, слайсове и др. Кои са най-продаваните месни продукти с марката „Димитър Маджаров“? На какво се дължи тяхното качество и как се упражнява контрол?

Салам „Бургас“

По данни на фирмата през последните 6 години клиентите са закупили близо половин милион палки салам „Бургас“ (260 г, във вакуум) и 390 000 кг салам „Бургас“ в насипно състояние. В този отличен с награда колбас „Димитър Маджаров“ не влага никакви подправки. Салам „Бургас“ съдържа охладено, ръчно обезкостено свинско и говеждо месо. Опушва се с естествени букови стърготини, на което се дължи и неговият аромат. Няма никакви заместители на месо, ГМО, соеви протеини или глутен.

Луканка „Маджаров“

От 2016 до 2022 г. потребителите са закупили близо половин милион броя луканка „Маджаров“ (190 г., вакуум) и близо 290 000 кг луканка „Маджаров Ф70“ от витрина. По-голямо търсене има към луканката Ф70, която е и с по-голям калибър. Луканка „Маджаров“ се прави по авторска рецепта от подбрано, ръчно обезкостено свинско и говеждо месо, и традиционни пресни подправки. Има два златни медала – от Пловдивския панаир и Месомания. И в този продукт не се влагат заместители или ГМО.

Суджук „Маджаров“ с 200% ръст в продажбите

Суджук „Маджаров“ има ръст в продажбите от близо 200%: ако през 2016-2018 г. са продадени над 26 00 подкови, то през 2019-2022 г. те са над 84 000. Суджук „Маджаров“ е от 100% говеждо месо, сол, прясносмлян черен пипер и кимион. И в него няма заместители или ГМО. Прави се по традиционна рецепта, с прясна суровина на български производители. Зрее 20-25 дни по контролирана технология, за да оправдае изискванията и на най-взискателния клиент.

Близо 300% ръст при слайсовете на „Димитър Маджаров“

Предварително нарязаните колбаси на „Димитър Маджаров“ са с близо 300% ръст. През 2016-2018 г. са продадени близо 140 000 бр., а през 2019-2022 г. – близо 650 000 бр. от 80 до 170 г. Днес фирмата предлага 21 месни продукта на слайс: колбаси като салам „Бургас“ и луканка „Маджаров“, деликатеси и мезета като говежда кайзер пастърма, роле „Трапезица“ и филе „Елена“, и комбинации между чоризо и средиземноморски сурово-сушен бут например. Поради големия интерес се планира и инвестиция в нова слайс машина.

40% ръст в износа на три месни продукта „Димитър Маджаров“

През 2022 г. „Димитър Маджаров“ отчита увеличение от почти 40% в продажбите на три месни продукта в чужбина – пастърма „Пловдив“, кайсерован врат „Тракия“ и роле „Трапезица“ – спрямо 2021 г. Фирмата изнася продукти от месо за всички държави от Европейския съюз и Нова Зеландия. И през 2022 г. в тези държави доминира търсенето на сурово-сушените деликатеси (30%), храните с традиционно специфичен характер (25%), грил сериите (22%) и трайните колбаси (16%) на „Димитър Маджаров“.

Продажбите по канали

Трите канала с най-голям принос в реализацията на месните продукти на „Димитър Маджаров“ на пазара са националните търговски вериги, дистрибуторите и локалните вериги.

На какво се дължи качеството на месните продукти на „Димитър Маджаров“ и как се упражнява контрол

Суровината за най-продаваните месни продукти на „Димитър Маджаров“ е българска. Ако не отговаря на изискванията, се връща. Подбрана суровина, подходящо оборудване, добра технология, безукорна хигиена и опитен персонал са сред „причините“ за качеството на месните продукти на „Димитър Маджаров“. Контрол се упражнява съгласно внедрените четири международни стандарта: Европейски регламент за храните с традиционно специфичен характер, Добри производствени практики, НАССР и International Food Standard.

.