bTV Action с награди за косплей костюм на втория Aniventure Comic Con

bTV Media Group e официален партньор на единственото по рода си събитие

Реклама

bTV Action ще отличи най-оригиналните косплей костюми на втория Aniventure Comic Con. Условието е просто – всеки може да създаде собствен костюм на герой от сериал, излъчван по bTV Action и да се запише за участие на [email protected].

На сцената на Aniventure Comic Con компетентно жури ще определи носителя на голямата награда от 1000 лв. и двамата му подгласници, които ще получат 700 – за второ място, и 300 – за трето.

До 1 септември 2018 г. включително кандидатите могат да изпратят снимка с готов костюм и реквизит, както и снимки от процеса на самата изработка на костюма. Пълните условия на конкурса са публикувани на сайта на Aniventure Comic Con.

bTV Media Group e официален партньор на единственото по рода си събитие, което ще се състои на 15 и 16 септември в Интер експо център, в София. Сред гостите са световноизвестни комикс звезди, актьори от сериали,  косплей  шампиони и още много други представители на комикс и аниме културата.  

Aniventure Comic Con – историята

Преди да се превърне в едно от най-големите събития в съвременната поп култура, събиращо под един покрив стотици хиляди фенове на комиксите, киното, игрите, телевизията и научната фантастика, Comic-Con в Сан Диего събира едва 300 души на първото си издание през 1970 г.

Днес Sand Diego Comic-Con (SDCC) събира по над 130 хиляди фенове годишно, като 2016 г. постави нов рекорд с над 167 хиляди посетители. Филмовите студия използват конвенцията, за да направят премиери на най-новите си трейлъри, тийзъри и арт за филми като Batman vs Superman, Spiderman, The Avengers и Star Trek, а любимите герои от най-гледаните ТВ сериали се срещат на живо с феновете си, за да отговорят на въпросите им от първо лице.

bTV Action предложи една от най-привлекателните зони по време на първия Aniventure Comic Con, състоял се на 9 и 10 септември 2017 х. По време на събитието каналът на bTV Media Group представи нови сезони на хитовите сериали „Стрелата“ и „Смъртоносно оръжие“.  Феновете се забавляваха с любимите си телевизионни герои, като стотици успяха да спечелят оригинални подаръци от bTV Action.

В абсолютен хит на фестивала се превърна предоставената от bTV Action възможност за грим в стила на екшън героите. Истински фурор предизвика и появяването на Зеленко Зеленков, символът на кампанията „Да изчистим България заедно“. Симпатичното зелено човече бе посрещнато с овации и за по-малко от половин час бе пожелано за снимка от десетки посетители на Aniventure Comic Con.

Последни

Реклама