.

Dentsu Digital Camp 2019 представя разрушителната сила на трансформацията като средство за устойчиво бизнес развитие

За трети пореден път на 14 февруари 2019 г. в София, маркетинговата конференция “Dentsu Digital Camp” отваря врати за местни, регионални и световни маркетинг експерти, които да предадат знания и да обменят опит за развитието на индустрията в предизвикателствата на дигиталната икономика. Събитието тази година е с основна тема – “Embracing Disruption”.

“Dentsu Digital Camp” ще събере отново на едно място над 650 професионалисти и лидери на мнение от медия индустрията, както и представители на някои от най-прогресивните компании в регионален и глобален мащаб, които ще представят своите решения за превръщането на разрушителната сила на трансформацията в средство за устойчиво бизнес развитие.

Събитието ще акцентира върху ключови елементи за успеха в дигиталната икономика като използването на данни и технологии за създаване на истинско потребителско изживяване, значимостта от качествено съдържание и базираният на хора маркетинг. Програмата ще покрие теми като максимизиране на креативността в дигиталния свят; доверието в дигиталната икономика; стратегии, базирани на мобилни устройства и видео съдържание; измерване на значимите индикатори за представяне; създаване на култура, базирана на данните; връщането на контрола върху дигиталното пространство чрез програматик решения; разказването на оригинални истории като средство за създаване на дългосрочни отношения и създването на дигитална икономика, която работи за всички.

Сред основите лектори на “Dentsu Digital Camp” тази година ще са Глобалният Изпълнителен директор на Isobar – Джийн Лин; Глобалният Директор за иновации и съдържание на Vizeum – Тиа Кастаньо; Глобалният Директор Социално Въздействие на Dentsu Aegis Network – Ана Юстън; Директорът на Програматик дизивята на Dentsu Aegis Network Холандия – Кристчън де Смит; Глобалният Стратегически директор на iProspect – Дан Хейгън; Главният Директор Съдържание на John Brown Media – Мат Потър; търговският партньор на Facebook за Централна и Източна Европа – Рустам Зиганшин; Дигиталният анализатор на Outfox – Йохан Йохансон; Регионалният мениджър на Salesforce – Александру Урсу; Директорът за измервания на Facebook за Централна и Източна Европа – Габриел Матвиежик и Регионалният мениджър за развиващите се икономики на Blue-Infinity – Даниел Урмински.

Dentsu Digital Camp се организира от Dentsu Aegis Network България, част от глобалната мрежа Dentsu Aegis Network. В България комуникационната компания развива медия агенциите Carat, Vizeum и Dentsu X, агенциите за дигитален маркетинг – iProspect и дигитален криейтив Isobar и звеното за автоматизирано купуване на рекламни площи онлайн, инвестиционен и медиен мениджмънт Amplifi.

Повече информация за събитието и лекторите може да откриете на digitalcamp.bg. То се провежда в партньорство със Philip Morris България, MasterCard, Загорка, IAB Bulgaria, eCommerce Academy, SoftUni и с медийната подкрепа на bTV Media Group, 24 часа, сп. Мениджър, WebCafé, sportal.bg, mail.bg, actualno.com, dir.bg, vsichkioferti.bg, JCDecaux Image, Mall Advertising, метрореклама, olx.bg и Kaldata.