Дигиталните брандове на bTV Media Group businessnovinite.bg, btvsport.bg и „Жените на България“ отбелязват 2 години

Три от дигиталните брандове на bTV Media Group навършват две години през април и май месец. Това са спортният уебсайт btvsport.bg, бизнес сайтът businessnovinite.bg и подкаст поредицата „Жените на България“.

Реклама

btvsport.bg стартира на 2 май 2022 г. и в него място намират ексклузивно всички спортни теми от деня и тези в продължение на спортните емисии на bTV Новините. Журналистите от спортната редакция на bTV подготвят актуалните и вълнуващи новини от българския и световен спорт, интервюта, видеа, срещи със суперзвезди и треньори, резултати, статистика, както и допълнителните подкаст поредици „В ръкавиците на Пулеви“, „За спорта без клишета“, “Другите шампиони“, „Здрави и силни с Белчо Христов“, и други. „В ръкавиците на Пулеви“ до момента е предложила над 60 епизода и повече от 200 видео статии за живота и успехите на двама от най-обичаните български спортисти, докато най-новата дигитална поредица на bTV „Златните момичета“, представя в над 10 епизода и 100 видео статии успеха на националния отбор по художествена гимнастика. btvsport.bg събира ежемесечно повече от 1 милиона фенове на спорта.

 

Спортното съдържание заема ключово място в нашия ефир и уеб, а развитието на btvsport.bg в последните две години е доказателство, че търсенето на специализирано спортно съдържание онлайн, главоломно расте. С гордост отчитам резултатите на поредицата за Кубрат и Тервел Пулеви. Произведохме над 60 епизода, с които разказахме за живота на елитния спортист извън ринга, за превратностите на съдбата, за семейните ценности. Човешкият облик на всеки спортист е една от малките победи, постигнати от журналистите в спортната редакция. Другата голяма победа за спортния ни сайт е поредицата за любимите грации на цяла България – „Златните момичета“, която тепърва ще се развива.“ – споделя Владислава Лазарова, Мениджър уеб съдържание и изпълнителен продуцент „Спорт“ в bTV Media Group.

 

Businessnovinite.bg представлява бизнес хъб на медийната група за най-важното финансово-икономическо съдържание. Уебсайтът поставя началото си на 4 април 2022 г. и предлага освен актуални финансови новини, интервюта, подкаст проекти, рубрики и анализи от експерти. „Бизнес Видео Подкаст“ е поредицата, която с 88 епизода и 85 часа видео съдържание среща потребителите с интересни гости от бизнес и финансовата сфера. Друг сегмент в сайта е свързан с устойчивия начин на живот в обществото и бизнеса – редакторският състав е разработил през последните две години 270 ESG теми и материали, както и близо 50 ESG епизода с видео интервюта. Рубриката „Корпоративни истории“ също има своето важно място в businessnovinite.bg с 275 теми, 82 специални епизода с интервюта и 18 часа видео съдържание. Businessnovinite.bg събира на едно място ежемесечно над половин милион хора – бизнес предприемачи, личности в различни сфери на индустрията и услугите.

„През 2024 година продължаваме да работим по създаването на нови дигитални продукти, както по редизайн и ъпгрейд на настоящите ни, за да предоставим търсеното от потребителите съдържание, както и да налагаме нови тенденции – към аудиториите и към нашите партньори.“ – казва Зоя Василева, Директор „Дигитален отдел“ в bTV Media Group.

Дигиталната поредица на bTV Media Group „Жените на България“ представя успешни и вдъхновяващи дами през техните лични истории. Първият епизод е излъчен на 20 април 2022 г. За тези 2 години екипът е заснел над 90 дами и са излъчени 38 часа видео съдържание. Авторът и водещ Живка Попатанасова разказва личните истории за успех и развитие, но така също представя и чисто човешките аспекти от живота на всяка дама. В поредицата зрителите ще срещнат дами от разнообразни сфери - спорт, бизнес, култура, технологии, индустрии (козметика, производство, храни), здравеопазване и др.

ПОСЛЕДНИ

Реклама