РАДИО РЕКЛАМА
Радиото е интерактивна медия, която често се комбинира с ежедневни занимания и така предоставя на рекламодателите лесен и удобен начин да популяризират своите марки и продукти.
Чрез креативното преплитане на музика с жива модерация и многократни повторения в ефир посланията достигат до милионна аудитория по всяко време и на всяко място, като безспорно увеличават разпознаваемостта на Вашите брандове.
bTV Radio Group предлага на своите партньори достъп до най-широк диапазон от таргет аудитории, чрез богатото си портфолио, включващо радиата N-JOY, bTV Radio, Jazz FM, Classic FM и Z-Rock. Слушателите ни са представители на различни възрастови групи, хора с разнообразни професии, интереси и начин на живот.
Освен стандартната спотова реклама в ефира на нашите радиа присъстват и алтернативни форми на реклама. Един от ключовите фактори за успеха на Вашата радиокампания е правилният криейтив на избраните рекламни форми, които да ангажират вниманието на публиката. Чрез целенасочени послания, правилно подбрани звукови елементи и стратегическо планиране успешно намираме пресечната точка между рекламирания продукт и програмния елемент.
Спонсорството и алтернативните форми на реклама са сред най-подходящите средства за въвеждане на нов продукт на пазара, за подсилване на имиджа на вече съществуваща марка и/ или за активирането на потребителите.
Алтернативните форми могат да бъдат брандирани шапки реклама и спонсорства (спонсорски заставки, спонсориран промо-анонс, nexter, countdown). Към спонсорствата се открояват и тези, чрез които спонсорът може да се асоциира с различни елементи от програмата на радиата (предавания, рубрики, отразяване на музикални събития, един час без реклама). Сред рекламните форми, които предлагаме, са и провеждане на радио игри или продуктово позициониране (лайв анонс, платен репортаж).
Всеки рекламодател може да е сигурен, че екипът от професионалисти на bTV Radio Group ще създаде за него една стратегически планирана, коректно таргетирана и успешно проведена радио кампания, така че неговият продукт да достигне до точната аудитория в точното време.