.

Петият сезон на MasterChef България – най-очакваното кулинарно ТВ събитие

Предаването е хит и сред зрителите, и сред рекламодателите

Уникални рецепти, иновативни предложения, провалени опити и триумфи на елегантността ще се редуват със забавни случки, философии за живота и трогателни истории в новия сезон на най-успешния кулинарен формат в България – MasterChef. Петият сезон на шоуто, в което световно признатата chef Силвена Роу ще се присъедини към утвърдените и обичани членове на журито chef Андре Токев и chef Петър Михалчев, стартира на 25 февруари от 21 часа на всички платформи на bTV. MasterChef ще пусне най-запалените си почитатели и зад кадър, в специалните ексклузивни видеоматериали, които ще бъдат достъпни на сайта masterchef.btv.bg.

Новите кандидати за престижната титла и наградата от 100 000 лева ще се борят за признанието на авторитетното жури в изцяло нова кухня. Тази година на помощ идва и няколко пъти по-голям склад с още по-богата палитра от продукти. 

Шоуто на добрия вкус ще удовлетвори и най-взискателните фенове. Модерните тенденции на световната сцена, формулите на изпитани рецепти и иновативни техники ще се съчетаят в едно, за да обогатят още повече кулинарната култура в България. Както и в досегашните сезони, „гладиаторите“ ще представят своите виждания за първокласна кухня и често ще надминават нивото на дългогодишни професионалисти.

Високото качество и резултати на MasterChef България, заедно с безупречната репутация на журито, наложиха нов стандарт за телевизионна продукция и спечелиха интереса не само на широката публика, но и на рекламодателите. Рекламното време в първия епизод на предаването е изчерпано, а в петия сезон вече се включиха както дългогодишни партньори на bTV и MasterChef, така и нови рекламодатели с премиум продукти. В култовото шоу на добрия вкус се позиционират рекорден брой утвърдени брандове – Ariel, минерална вода Банкя, Bosch, Fairy, сладоледи FAMILIA Collection, Jacobs, Kikkoman, Mastercard, Président, Philips, София Мел, Staropramen.