Реклама

Kaufland България се присъединява към глобалната инициатива „Щедрият вторник“ и стартира доброволен дарителски здравен фонд „от колеги за колеги“. Целта на фонда е да служи за допълнително здравно подпомагане на служители в нужда и техните деца до 18-годишна възраст, като ритейлърът се включва с първоначално безвъзмездно финансиране в продължение на цялостната си политика, насочена към здравето и благополучието на екипа.

Фонд „Дари здраве“ е доброволна дарителска програма, като средствата за нея се набират посредством механизма „дарителство по ведомост“. Служителите могат да даряват всеки месец избрана от тях сума, а разпределението на средствата ще се реализира след експертно становище и независима медицинска експертиза, предоставяни от Фондация BCausе. Към всеки един случай ще се подхожда индивидуално, а финалното решение за дарението ще се взима от постоянна петчленна комисия от представители на Kaufland България.

От тази година Kaufland България е генерален партньор за България на Фондация BCausе в популяризирането на „Щедрият вторник“ у нас. Инициативата цели да повиши интереса към дарителството чрез личен пример, като дава възможност на бизнеса, благотворителните организации и местните общности да се обединят в подкрепа на важни за обществото благотворителни каузи.

За популяризиране и насърчаване на дарителството, ритейлърът реализира на 28 ноември информационна кампания в 3 свои столични хипермаркети. Клиентите на магазините в кварталите „Младост 3“, „Крива река“ и „Витоша“ имаха възможност да разберат повече за международната инициатива, както и сами да се превърнат в добрия пример за своите приятели в социалните медии – снимайки се с ключовата визия на кампанията с #ЩедриятВторник.

Kaufland България е един от най-големите корпоративни дарители у нас. През последните години веригата реализира множество дарителски инициативи в областта на околната среда, в подкрепа на местните общности, за образователни и културни инициативи, както и за такива, насочени към развитието на българските производители. Компанията реализира годишно над 30 активни кампании, част от които в партньорства с представители на държавни и местни институции, учебни заведения и представители на НПО сектора.