Реклама

Една снимка казва повече от 1000 думи. Водени от тази максима, хотел “1888” в град Синди, Австралия, развива концепцията за бройка за действие и обявява необичайна промоция. Всеки потребител на Instagram с повече от 10 000 хиляди последователи ще може да пренощува безплатно за една вечер. Другото условие, разбира се, е да последва акаунта на хотела в Instagram и да си станат приятелчета.


Хотел “1888” нито се казва случайно по този начин, нито случайно решава да организира подобна ефектна кампания.1888 е годината, в която Kodak пускат на пазара своя първи компактен фотоапарат с лентов филм. Концепцията на компанията е насочена точно към споделянето – че можеш да направиш фотография, която да подариш на най-близките си.
Интериорът, архитектурата и вътрешната декорация са част от проект на стойност 30 милиона долара, чиято цел е реставрация и придаване на автентичен вид с лека патина – нещо толкова характерно за по-голямата част от филтрите на Instagram.


Наред с това, всяка от 90-те стаи е с фототапети от истински Instagram-снимки. Също така, определени зони от лобито са направени така, че човек да може да си направи selfie – т.нар. самоснимка, при която насочваш смартфона към себе си с характерно изражение.