Холивуд не се отказва от оръжията във филмите

Въпреки кървавите престрелки от 2012г., оръжията отново са на постерите на новите филми

Реклама

Въпреки смъртоносните стрелби в Ауорора и Нютаун през миналата година, Холивуд не може да се отърве от обожанието си към оръжията, особено когато става дума за блокбастърите.

Сезонът на касовите филми тепърва започва и всички студия се опитват да привлекат зрителите с екшън плакати на най-новите си филм. Налагане на агресивна визия има в повечето нови заглавия: на плаката на “White House Down” Чанинг Тейтъм е с огромен патлак, а Джони Деп има пищов в панталона на постера на “The Lone Ranger”

Оръжията на плаката на “R.I.P.D.” имат свръхестествен вид, но по-внушителни са тези, които размахват Дензъл Уошингтън и Марк Уолбърг на рекламните материали на “2 Guns”. Дори комедии като “The Hangover Part III” имат оръжие в трейлъра си.

След дискусии за оръжията и насилието във филмите и поп културата, януарското събрание между американския вицепрезидент Джо Байдън и представители на кино индустрията и Филмовата асоциация на САЩ, беше подкрепено с кампания, с която да се напомни на родителите да следят за рейтингите, които обозначават насилието във филмите. От индустрията подчертаха, че предпочитат родителите да са нясно със съдържанието на насилие, отколкото да ограничават съдържанието на продукциите.