Как да ангажираме другите в рекламирането на марката си

Три кратки съвета за това как клиентите и партньорите могат да помогнат в популяризирането на бизнеса ви

Реклама

Създайте поддържници на марката ви. Понякога най-важните хора, които промотират и де факто "продават" продукта ви не са хората от вашия отдел "Продажби", а клиентите и партньорите. Ето три начина как да ги направите поддържници на вашата марка

Нека взаимодействат. Свържете клиентите си един с друг по време на хепънинги, събития и конференции. Може да се окаже, че някои от тях се познават. Когато видят, че те, както и колегите им, работят добре с вас, това ще е гаранция за качеството на вашия бизнес, за която ще се разчуе по веригата.

Нова бизнес тенденция набира скорост

Търгувайте с техните триумфи. Евентуалните ви бизнес партньори се интересуват какво могат да постигнат с вашите продукти или услуги. Затова, отбелязвайте успехите на вашите сегашни партньори във всеки документ, рекламен материал или изследване, което издавате в публичното пространство.

Оставете ги да говорят. Говоренето за вашата марка от страна на партньори и клиенти никога не е излишно, така че слушайте какво имат да кажат те за вашия бизнес. Някои неща ще ви харесат, други - не, но очевидно това са проблеми върху, които трябва да работите, така или иначе.

Не допускайте и тези 3 грешки в бизнес стратегиите