Мъдрост от другите браншове

Не се ограничавайте - усвоявайте креативните решения от другите браншове

Реклама

Универсалната мъдрост гласи, че за да направите един колектив по-креативен, трябва да го отърсите от ограниченията му. Но не е необходимо да премахвате всички креативни лимитации - по-добре използвайте само тези, които ще постигнат целите ви.

Така, че се съсредотечете върху най-важното. Какво е това, което искате клиентите да мислят и да правят? Ако имахте възможност да отправите послание към тях, какво щеше да е то? Когато мислите по този начин, ще се изненадате колко бързо отпадат излишните неща.

Трябва да можете да гледате извън рамките на вашия бранш. По всяко време навсякъде по света много хора откриват находчиви бизнес решения и не трябва да се дистанцирате умишлено от това. Т.е - усвоявайте на воля.