„Гласът на България“ е шоу номер 1 през март

Новините и развлекателното съдържание на bTV в праймтайм – без конкуренция и миналия месец

Реклама

„Гласът на България“ оглави класация на 50-те най-гледани ТВ програми за март с впечатляващите 1,38 милиона зрители и 50% от цялата аудитория средно, според данните на ГАРБ*. Шоуто е номер едно и сред зрителите на възраст 18-34 и 18-49. bTV бележи успех във всички жанрове, видим и в останалите челни позиции на класацията, където сериалът „Майка“ и bTV Репортерите са съответно на второ и трето място, а всички новинарски и развлекателни програми на bTV в праймтайм са сред топ 10.

Освен „Гласът на България“, предаванията „Бригада Нов дом“, „Комиците и приятели“, „Смени жената“, MasterChef България и „Столичани в повече“ също привлякоха най-много зрители в своите часови пояси през март.

bTV е без конкуренция и по отношение на новините и актуалното съдържание. Информационният лидер и източник на новини с най-високо доверие – bTV Новините в 19 ч. – е привлякъл почти 1 милион зрители средно, следван в класацията от bTV Новините в 5 часа, обедните новини и късната емисия от 23,30 ч.

Най-гледаните актуални предавания през март бяха „120 минути“, „Лице в лице“ и неделното издание на „Тази събота и неделя“.

Информационният лидер в сутрешните часове в делничните дни – „Тази сутрин“ – привлече още повече зрители през март с сравнение с предходния месец – над 520 000 средно и почти 52% дял от цялата ТВ аудитория. Половината от всички зрители дадоха предпочитанието си и на „Преди обед“, което също попадна сред 50-те най-гледани програми за миналия месец.

Цялата класация вижте тук >>

Сред най-предпочитаните локални продукции, излъчени по bTV през март, бяха още „Папараци“, „Шоуто на Слави“, „Карбовски: Втори план“, „Мармалад“ и други.

bTV увеличи дела си до 36% от цялата аудитория миналия месец.