Над 1,1 милиона зрители средно са гледали топ програмите на bTV през януари

bTV Media Group привлече 42,5% от цялата ТВ аудитория миналия месец

Реклама

Праймтайм сериалите и новинарските програми на bTV събраха най-голяма аудитория през януари, като привлякоха средно повече от 1,1 милиона зрители, показват данните на ГАРБ*. „Искрите на отмъщението“ и „Майка“ бяха най-гледаните заглавия, а централната емисия на bTV Новините и bTV Репортерите затвърдиха позицията си на основен източник на информация за съответно 41% и 42% от всички зрители. 

Всички актуални програми на bTV попадат в класацията Топ 50 за януари, като най-гледаното предаване в жанра -„120 минути“ - е привлякло средно почти 830 000 зрители пред ТВ екрана. Категоричен избор на публиката в своя часови пояс бяха също „Лице в лице“, „Тази сутрин“, „Тази събота“, CoolT и „Преди обед“, както и всички останали новинарски емисии на bTV – в 12,00, в 17,00 и в 23,30 часа.

Филмовата селекция на bTV, която включва специалната рубрика „МегаХит“ със световни блокбъстъри всяка събота и неделя вечер, отбеляза най-висока гледаемост в жанра. Сред 50-те най-гледани програми са и 16 филмови заглавия, излъчени по bTV.

Сред най-гледаните локални продукции през януари бяха също „Шоуто на Слави“, „Карбовски: Втори план“, „Мармалад“, „Папараци“, „Търси се“ и „Непознатите“.

Цялата класация Топ 50 вижте ТУК.

През януари 42,5% от всички зрители избраха предложенията на bTV Media Group. За сравнение, втората по гледаемост медийна група е привлякла 23,2% от аудиторията.

*ГАРБ е единствената пипълметрична система в България, преминала независим одит.

ПОСЛЕДНИ

Реклама