Реклама

Есенният телевизионен сезон на bTV Media Group продължава дългосрочната стратегия на медиата да предлага на зрителите единствено висококчествени развлекателни, новинарски и публицистични предавания. По данни на ГАРБ, единствената пийпълметрична агенция, преминала независим одит, през месец септември

bTV затвърждава лидерството си в българския ефир с преднина от 2,5 пъти пред втората по гледаемост телевизия

у нас (37% срещу едва 15%, A4+). Увеличение от 5.5 пункта (A4+) се наблюдава и в аудиорния дял на bTV за една година в периода от септември 2016 до септември 2017 г.

bTV Media Group показва устойчиво по-добри резултати пред конкурента си MTG през септември и при тематичните канали. Най-съществена е разликата в аудиторния дял на bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Action, bTV Lady и RING при най-трудно достъпната група зрители (18 - 34 г.), която достига 10.5%, или над

два пъти повече от аудиторния дял на тематичните канали в портфолиото на втората по гледаемост телевизия

В челото на класацията топ 50 за септември е премиерният за родния ефир сериал „Сега и завинаги”, който е гледан от средно 1 милион зрители. След него се нарежда третият сезон на хитовото риалити „Фермата”, което пък е и първият избор на активните зрители между 18-49 г. Сред най-гледаните предавания за месеца са обновеното предаване „Папараци” с водещ Венета Райкова, централните новини на bTV и bTV Репортерите, както и богатото разнообразие от филмови заглавия и публицистични предавания в ефира на медиата. 

И през септември

основният източник на актуална информация за българския зрител са новините в ефира на bTV

Централният новинарски блок има среден дял от 48% и преднина от над три пъти пред централната емисия на Nova (А4+). 2.5 пъти е преднината на новините на bTV пред тези на Nova при аудиторията 18-49 г. и 18-34 г.

С интересни гости и обективност на коментарите сутрешният блок по bTV увеличава аудиторния си дял от 2.2 пункта на месечна база и 1.4 пункта на годишна (А4+). „Тази сутрин” с Антон Хекимян е изборът на три пъти повече от  младите зрители (18-34) в сравнение със сутрешния блок на Nova. Най-гледаните публицистични предавания в родния ефир остават „Лице в лице” с Цветанка Ризова през седмицата и „120 минути” със Светослав Иванов през уикенда.

Тагове: btv bTV bTV Media Group