Реклама

Семейната компания UWEAR добавя нова перла в своето продуктово портфолио. В стремежа си да внесат в България качествени лицензирани дрехи LEGO за своите близнаци, през 2015 година Елена и Калоян поставят началото на семейния бизнес. Впоследствие започва и вносът на раници LEGO, а оттам и други популярни марки, на които компанията става партньор за България:

  • MINECRAFT
  • FORTNITE
  • SUPER MARIO
  • HARRY POTTER и др.

Снимка: uwear.bg

Срещата на UWEAR и SANTORO

От три години UWEAR е в полезрението на SANTORO London, собственици на бранда Gorjuss™, припознавайки в тяхно лице своя потенциален нов дистрибутор. Причината за това са премиум брандовете, с които семейната компания работи. Дълго време и двете страни не са готови за партньорство.

Преломният момент настъпва, когато през октомври 2022 година двете компании се срещат на щанда на SANTORO на изложението Insight-X в град Нюрнберг, Германия. SANTORO са твърдо решени, че е време да намерят нов дистрибутор за България, защото на този етап марката не разгръща пълния си потенциал на територията на страната.

В същия момент към световноизвестния бранд интерес проявяват и други две български компании, които искат да представляват SANTORO на територията на България.

Надпреварата

Организирана е селекция за нов ексклузивен представител, от която UWEAR също са част.

Близо месец продължава подборът на нов дистрибутор, през който има серия онлайн интервюта, презентации и разработки на бизнес планове. След всичко това, на семейната компания UWEAR е предложено да подпише ексклузивен договор за дистрибуция. 

Снимка: uwear.bg

UWEAR и впечатляващите им качества

SANTORO не били впечатлени само от мотивацията за растеж на UWEAR, но и от:

  • Бързите темпове на растеж през последните 2 години;
  • Премиум брандовете, които са се доверили на професионализма им;
  • Изградените b2b платформи и дистрибуторската мрежа на територията на България;
  • Ежегодното участие в панаири и събития за училищни принадлежности;
  • И не на последно място, лайфстайл фотосесиите с дистрибутирани от UWEAR продукти. Главното участие е на деца в български училища, допринасяйки за по-родната визия на продуктите.
Снимка: uwear.bg

 

Това, че UWEAR са семейна компания, е в изключително голяма полза при избора на представител на големия бранд за България. Според SANTORO, семейните компании управляват работата си, както собственото си домакинство - с много внимание, любов и ангажираност. 

Снимка: uwear.bg

Малко повече за SANTORO Gorjuss™

Колекцията Gorjuss™ разказва за приключенията на чаровните момичета с раирани чорапки и неповторимо облекло. Всякo от тях има свой индивидуален аксесоар, свързан с нейната история. Това прави продуктите от колекцията подходящ подарък, персонализиран спрямо интересите на малките и големите ѝ почитатели.

Дизайнът на момичетата е толкова запомнящ се, че вече повече от десетилетие са разпознаваеми в над 50 държави по цял свят.

Снимка: uwear.bg

 

Всички те имат характерно лице, състоящо се от две черни очички, което е отличителен белег за колекцията. Това, което различава една от друга момичетата Gorjuss, е тяхната същност, показана чрез дрехи, аксесоари и прическа. Точно както е и при хората.

Но защо Gorjuss момичетата нямат нарисувани нос и уста? Защото те са отражение на своята собственичка, която с помощта на въображението си, може да придаде различни емоции в погледа на момичето. Ако собственичката е тъжна, и погледът на Gorjuss ще е тъжен, ако е щастлива, то и очичките на Gorjuss ще грейнат.

Снимка: uwear.bg

 

В богатия си асортимент от Gorjuss продукти, SANTORO искат да предадат своите ключови теми, наблягайки на палитрата си от пастелни цветове. Вечните теми за любовта, невинността, спокойствието и силата на мечтите.

Тагове: UWEAR SANTORO

.