Реклама

Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) награди победителите в комуникационния конкурс „PR Приз 2024“ вчера, по време на своята традиционна церемония. Конкурсът отличи най-добрите PR практики за 2023 г., като в него участваха над 55 кампании, състезаващи се в 14 различни категории. Надпреварата се очерта най-засилена в категориите „Корпоративна комуникационна кампания“, „Специално събитие“, както и ново представените “ESG комуникационен проект за подобряване на качеството на околната среда/устойчиви екологични проекти“ и „ESG комуникационен проект за подобряване на качеството на живот в обществото“.

 

bTV Media Group получи три отличия за комуникационна ефективност в категорията „Комуникационен проект на медия“ - първо място с кампанията на Радио N-JOY – лятното турне NJOYSummer, второ - с ребранда на тематичния канал bTV Lady в bTV Story и трето място с ESG инициативата „Добрият пример - Зелената седмица“.

 

Тагове: btv