bTV - любима марка на българите и за 2011-а

Тя е предпочетена сред 75 други при финалното гласуване в интернет

Реклама

bTV е любима марка на българите за 2011 г. Това показва традиционната класация в интернет. Тя печели първото място не само в раздел "Телевизии и електронни медии”, но е на първо място и във всички 25 категории.

Марката е предпочетена сред 75 други при финалното гласуване в интернет. Наградата "любима марка" според организаторите от сп. Business Lady е много ценна, защото класацията не се подрежда от експертно жури, а от самите потребители. Повече от 5000 души се включиха в гласуването тази година. Всеки избира любим бранд според личните си предпочитания.

„Трудно е да се стигне до тази награда и този труд е положен не от един и двама, а от целия екип на телевизията. bTV е българска марка и тя съществува едва от 12 години - всички останалите марки в този конкурс са на повече от 100 години и те са големи международни марки”, каза Петя Терзиева, директор „Маркетинг" в bTV Media Group.

С новините, предаванията и българските сериали bTV ще продължи да радва своята аудитория и да защитава титлата „Любима марка".