Реклама
Водещи на актуалните предавания на bTV, лица и репортери от bTV Новините, ще се включат в отразяването на предизборната кампания за местните избори в ефира на телевизията. С подкрепата на редакционната колегия на СМЕ, bTV ще гарантира обективно, безпристрастно и висококачествено отразяване на предизборната кампания.
Актуалните предавания на bTV „Тази сутрин“, „Лице в лице“ и „120 минути“ ще представят партиите, формациите и кандидатите в организирани дебати, интервюта или чрез специални репортажи за най-важните обществени теми и проблеми от населените места в страната.
Редакционният план на bTV включва общо 8 дебата с кандидати за кметове в студиото на „Тази сутрин“ с водещи Златимир Йочев и Мария Цънцарова. Екипът ще провежда по два дебата седмично от 3 до 26 октомври, всеки вторник и четвъртък между 08:00 – 09:00 часа. В сутрешния блок ще се състоят допълнителни интервюта с кандидатите за кметове и общински съветници, ще бъдат представени репортажи с проблемите на местно ниво по градове, в които гражданите ще поставят своите въпроси. Дебатите в „Тази сутрин“ ще бъдат проведени по предварително определени правила. Участниците ще бъдат поканени според парламентарното представителство на политическите формации и/или според социологическите данни на агенциите, с които bTV работи. Кандидатите ще получават равностойно участие в дискусиите, а участието ще бъде потвърждавано предварително.
Водещата на „Лице в лице“ Цветанка Ризова ще проведе в своето предаване дискусионни формати с кандидати за общински съветници, интервюта с кандидати и с представители на политически формации в периода 2 – 27 октомври.
„120 минути“ със Светослав Иванов ще бъде арена на 4 последователни срещи с лидерите или заместник-лидерите на политически формации, от 1 до 22 октомври.
„Целият екип на bTV Новините и актуалните предавания съсредоточава своята богата експертиза, за да предложи професионално, обективно и полезно за аудиторията съдържание за предстоящите местни избори. Отразяването на политическите кампании винаги е било следено не само от зрителите, но и от много организации и съм уверен, че ще оправдаем очакванията на нашите зрители“ – казва Ралф Бартолайт, Главен изпълнителен директор и изпълняващ длъжността директор на отдел „Новини, актуални предавания и спорт“.
„bTV е изключителен медиен бранд с доказани журналисти. В контекста на предстоящите избори, редакционната колегия на СМЕ вече активно подкрепя журналистите, продуцентите и главните редактори. Мога да ви уверя, че те са изключително подготвени и мотивирани да защитават журналистическата професия по най-добрия начин.“ – допълва членът на редакционната колегия на СМЕ Ханс Мар.
bTV ще проследи предизборната кампания на всички свои платформи. В дигиталното отразяване на сайтовете btvnovinite.bg и businessnovinite.bg компанията ще се фокусира върху темите и въпросите, които вълнуват хората в България, чрез анкети за ежедневните проблеми, свързани с транспорт, здравеопазване, образователна система, инфлация, инфраструктура и сигурност, околна среда. Специална секция с интерактивна карта „Местни избори 2023“ е вече активна и потребителите могат да намерят полезна информация за регионите.
Публицистичното предаване „Важното, казано на глас“ по bTV Радио ще предложи 4 интервюта седмично в ефир с кандидатите за кметове и общински съветници по конкретни теми.