bTV отбелязва Световния ден на телевизията

Реклама

На 21-ви ноември телевизионните компании и организации отбелязват Световния ден на телевизията. „Силата на вниманието“ – под това послание се обединява индустрията, за да ни показва глобалната реалност: телевизията има начини да привлича повече от всяка друга медия. Тя е винаги достъпна, у дома и в движение, на всички екрани – големи или малки, на живо или чрез стрийминг, предлагаща както колективно, така и индивидуално преживяване.

Днешната телевизия завладява, очарова и задържа вниманието на публиката. Целият екип на bTV Media Group, както и обичаните лица от ефира, споделят визията за качествена и ефективна телевизионна журналистика, която информира, но и забавлява, цялото българско общество.

От самото начало телевизията по света привлича вниманието на зрителите към значими събития и обществени проблеми. Държи публиката прикована към екрана с информация, на която аудиторията се доверява, висококачествени сериали, които вдъхновяват, филми, които завладяват, съдържание, което задържа вниманието - и още много други.

Големите марки осъзнават все по-добре стойността и въздействието на вниманието, защото постигат по-добри бизнес резултати. Телевизията е медия с несравнима ефективност, защото предоставя едни от най-високите и последователни нива на внимание както към съдържанието, така и към рекламата.

Телевизията играе решаваща роля в привличането на вниманието към значими въпроси и формирането на общественото мнение. Помага на хората да бъдат информирани по важните теми, от мира и сигурността до изменението на климата, от пандемията до неравенството. Освен това е символ на глобалната комуникация, която може да ни помогне да намираме решенията на световните проблеми заедно.“ – споделя Шери Алдис, директор на UNRIC (United Nations Regional Information Centre).

Телевизионната индустрия продължава да изгражда по-усъвършенствано разбиране за рекламното внимание. Тъй като доставчиците на съдържание и марките се конкурират за вниманието на потребителите, този нововъзникващ показател ще помогне да се демонстрира, че телевизията осигурява краткосрочните и дългосрочните резултати, от които се нуждаят както програмните специалисти, така и рекламодателите. На Световния ден на телевизията ние хвърляме светлина върху възникващата икономика на вниманието и празнуваме ролята на телевизията в нея.” казва Кати Роберфройд, генерален директор на egta (Association of television and radio sales houses).

Повече информация за 26-ото издание на Световния ден на телевизията, може да бъде намерена тук.