Реклама

На официална церемония вчера, 19 май 2022 г. бяха раздадени наградите PR Приз 2022“, които отличават най-добрите комуникационни кампании през изминалата година. bTV Media Group спечели златото в категорията „Комуникационен проект на медия“, с „Добрият пример – подкрепа за пострадалите в Украйна“ и беше отличена с 2-ро място за бранд активацията с добавена реалност в „Гласът на България – Виж ме на сцената!“. Конкурсът се провежда за 22-ра поредна година и е организиран от „Българското дружество за връзки с обществеността“ (БДВО).

Конкурсните категории, в които ПР практиците се състезаваха тази година са 14 на брой, сред които корпоративни и социално отговорни кампании, лансиране на нов продукт или услуга, дигитални комуникации, събития и други. Създаден през 2001 г. от най-старата организация на ПР специалистите у нас, БДВО, конкурсът е един от най-разпознаваемите формати сред комуникационни експерти и единственият, за който се изисква защита на кампанията пред жури от доказани професионалисти. Тази година PR Приз се проведе под надслов “Силата на думите. Думите на силата” и от Българското дружество за връзки с обществеността споделиха, че броят на проектите е 78, реализирани от компании, агенции, неправителствени организации и институции.  

„Изключително щастливи и признателни сме за отличието, което получаваме за проекта „Добрият пример“. Войната изненада всички и ние трябваше светкавично да се мобилизираме и да направим това, в което сме най-добри, а именно да обединяваме. За първи път българска национална медия успя да подкрепи 7 от най-големите неправителствени организации за изключително кратък период от време. Със „силата на думите“ и навременни действия, помогнахме на нашите партньори да стигнат до повече хора, да събудят желанието за съпричастност сред хората и да съберат необходимите средства, както за пострадалите в Украйна, така и за пристигащите тук бежанци.“, сподели Жанета Дядовска, маркетинг директор на bTV Media Group.

Преди броени дни bTV Media Group спечели награда и за комуникационния си проект „Стани богат – 20 години в България. Празнуваме знанието!“ от престижния конкурс BAPRA Bright Awards 2022. Конкурсът отличава най-добрите комуникационни проекти, агенции и екипи в България. На официалната церемония на дванадесетото издание, bTV получи отличие в категория „Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“. Тази година наградите бяха журирани от 29 международни ПР и комуникационни експерти, а победителите бяха избрани сред 90 проекта в различните категории.