bTV с две престижни отличия от IAB Mixx Awards и Superbrands

Компанията грабна приза за дигитални постижения от конкурса IAB Mixx Awards и за поредна година е сред най-силните български марки в класацията на Superbrands

Реклама

На официална церемония вчера, 20 април 2022 г. бяха раздадени наградите за дигитални пoстижения IAB Mixx Awards 2022, които отличават лидерите в интернет общността. bTV Media Group спечели награда в категорията „Най-ефективно използване на данни“, с проекта си „Сблъсъкът на титаните в професионалния бокс – Фюри – Уайлдър“ и кампанията за спортната среща, излъчена в ефир и в дигитална среда, на сайта btvnovinite.bg/sport, осъществена съвместно с Efbet.

bTV Media Group грабна наградата в надпревара с 92 финалисти, които се бориха за престижните отличия, разпределени в 19 категории.  Mеждународно жури оценяваше безпристрастно проектите по определени критерии и селектира, най-добрите сред тях. Компанията е финалист и в категориите „Програматик”, както и в „Digital craft and innovation” с проекта за първата и единствената в България кампания с добавена реалност в Instagram, “Виж ме сега на сцената“, създадена за „Гласът на България“, в партньорство с козметичния бранд Avon. Наградите са еталон за високото качество на онлайн кампании в дигиталната индустрия, а победителите очертават тенденции на развитие на бранша.

 „Печелим награда в категорията, която измерва евективност на резултатите и сме щастливи, че усилията ни в тази посока са забелязани. bTV Media Group инвестира в развитието на дигиталните проекти и се стреми да надгражда ефективността на дигиталните ни кампании и така предлага все повече възможности за повишаване на познаваемостта на марките, с които партнираме.“, сподели Зоя Василева, директор „Дигитален отдел и дигитални продажби“.

bTV отново се нарежда сред най-силните български потребителски марки и е избрана за любимата марка в категорията „Телевизия и радио“ на престижните Superbrands. За осми път международната организация Superbrands отличи водещите брандове в бизнеса и сред потребителите, като резултат от независимо проучване на потребителския сегмент на българския пазар. Участие в конкурса взеха  проекти, позиционирани в 27 категории.

“За 22 години bTV развива едни от най-популярните търговски марки в областта на медиите. Проекти и кампании, с които се гордеем. Но не количеството е това, което ни отличава, а постоянният стремеж за по-добро качество и силната връзка със зрителите. Споделените ценности, доверието и емоциите са здравата основа, която превръщат bTV не просто в марка, а в супербранд. Безспорно постижение, но и отговорност към всички наши потребители, партньори и разбира се към служителите на bTV Media Group, без които този успех нямаше да бъде възможен“ - сподели Господин Йовчев, Главен оперативен директор на bTV Media Group при получаване на наградата.

Методът на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички страни, които участват в програмата Superbrands. Селективният процес се осъществява чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е водещият Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria.

Superbrand е марка, изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите. Тези преимущества, съзнателно или несъзнателно, признават потребителите и искат да ги притежават.