Реклама

bTV, като една от водещите медии в България, ще разчупи традиционния телевизионен модел на еднопосочна комуникация с аудиторията. Телевизията въвежда иновативна система, чрез която ще включи активно мнението на зрителите по актуалните теми и събития от деня, като се допитва до тях директно от екрана.

Зрителите на bTV ще имат възможност да се включват в ефира, като дават своето мнение и оценка, сканирайки директно от телевизора си специален QR код, разположен на видно място на екрана. Единственото, което трябва да направят, е да отворят камерата на телефона си и да я насочат към него. След сканирането, той ще ги отведе автоматично до специалната платформа „Holler“ („Холър“), в която ще могат да дадат своето мнение и оценка по най-горещите и обсъждани теми от деня.

bTV представи иновативната система за пръв път в предаването „Преди обед“, където още с първото гласуване за ефективността на рециклирането в България,  генерира много голям интерес сред зрителите. Системата „Holler“ ще бъде интегрирана и в останалите актуални предавания на bTV, както и в централната емисия на bTV Новините. В понеделник, 25 юли 2022 г. системата „Holler“ ще направи своя дебют в ефира на „Тази сутрин“.

„Хората искат тяхното мнение да бъде чуто и да изразят своето отношение по актуалните теми и събития от деня. bTV предоставя уникалната възможност на зрителите да споделят мнението си и да бъдат част от ефира на актуалните предавания и новините. Ние винаги се стремим да държим жива връзката със зрителите, а сега имаме изключителната възможност да го направим по иновативен начин и да проведем един диалог чрез силата на данните“, споделя Антон Хекимян – директор „Новини, актуални предавания и спорт“ на bTV.

Резултатите от анкетите нямат за цел да послужат за социологически проучвания, а да проследят зрителската нагласа по определена тема. „Holler“ гарантира прозрачност и пълно съответствие с Европейските директиви за защита на личните данни.

Holler. Live BV

Компанията е създадена през 2017 в Амстердам, Кралство Нидерландия, с инвестиция на холандски бизнес ангели. Две години след това печели второ място на един от панелите за иновация на най-голямото експо за иновации и стартиращи компании в Европа - ВиваТек Париж 2019.  Компанията може да се похвали с клиенти като най-голямата застрахователна компания в Австрия, градския транспорт на Лисабон, Португалската Държавна Железница, Община Амстердам и други. Сред успехите на компанията са и избирането й от над 3000 други стартиращи компании за участие в най-големия инкубатор за иновации в Европа - Station F, Париж, от холдинга LVMH (Луй Вюйтон, Моет и Шандон), управляван от най-богатия човек в Европа. През 2021 Holler Live BV насочват бизнеса си и към България.