Реклама
Емблематичната кампания на bTV Media Group „Да изчистим България заедно“ тази година ще се проведе на 16 септември. Това е датата, на която bTV, заедно със своята партньорска мрежа, ще обединят усилия отново в името и на каузата за опазване на природата.
„Да изчистим България заедно“ е най-мащабната доброволческа инициатива у нас вече над 10 години. Нейните цели са свързани с установяването на добри доброволчески практики и с насърчаването на отговорно отношение и поведение за създаването на една по-чиста и красива среда за живот.
Тазгодишното единадесето издание на кампанията ще се проведе под надслова „Готови сме!“ и ще обедини отново държавни институции, областни и общински администрации, неправителствени организации и доброволци. Инициативата влага истинска упоритост и енергия не само в грижата за околната среда и нейното бъдеще, но и в стимулирането на чувство за лична отговорност и възпитание на децата. Именно затова тази година най-малките жители на страната ще поведат своите родители, приятели и всички нас в мисията „Да изчистим България заедно“.
„Най-голямото постижение за тези 10 години е, че кампанията успя да преобърне нагласите в обществото. Като водеща медийна група в България, извеждаме на преден план „нулева толерантност“ към замърсяването и насърчаваме отговорното поведение чрез личен пример. На 16 септември подаваме ръка на всички партньори и доброволци, които искат заедно с нас и тази година да направят решителна крачка в името на българската природа. Независимо дали говорим за паркове, реки, градска среда или места за отдих, училища и обекти от културно-историческо значение, нашите екипи ще бъдат на място, за да дадат гласност на всяко добро дело. Готови сме и ще се радваме да се присъедините към нас“, казва Жанета Дядовска, директор „Маркетинг и корпоративни комуникации“ на bTV Media Group.
„Всички доброволци – физически или юридически лица, институции на национално или местно ниво, са свободни да изберат, почистят, облагородят и възстановят местата, които харесват и обичат. Нека заедно се погрижим за природните красоти на България, така както го правим и за нашите домове, за да покажем добрия пример на хората около нас и на младите подрастващи поколения“, допълва Димана Банкова, бранд мениджър в bTV Media Group и ръководител на проекта.
Повече за предстоящата кампания може да прочетете тук, както и да намерите информация на уебсайта на кампанията dobriatprimer.btv.bg