Екранна еуфория: Историите, които ви разказахме

bTV празнува 22 години от създаването си като най-гледания национален телевизионен канал в България през сезон Пролет 2022 *източник: www.forbesbulgaria.com

Реклама

Телевизията информира, забавлява и развлича. Тя дава теми за разговор, за смях, както и за конфликти, в които се ражда истината. Със своя пролетен сезон, bTV обедини разнообразните роли на телевизията, което я превърна в най-гледания национален ТВ канал от българите през сезон Пролет 2022 в периода 14 февруари – 24 май.*

Именно с това признание, 8% годишен ръст** и на фона на впечатляващите резултати от сезон Пролет 2022, bTV отпразнува 22 години от създаването си на 1 юни. На същата дата през 2000 година започва излъчването на предавания в ефира на първата българска частна национална телевизия, а днес компанията притежава шест ТВ канала, пет радио станции, редица дигитални платформи и бранд за киноразпространение.

Сериалите и форматите, които радваха аудиторията в разнообразни слотове на деня, успяха да разкажат истории, които продължават да разпалват дискусии сред българските зрители. Някои участници допринесоха със своя колоритен образ, други изградиха такъв, който заживя свой собствен живот отвъд екранното пространство. Вълнуващи риалити предавания, многообразни таланти, необикновено приключение и битка на характери, красиви гледки от екзотични страни и романтични срещи са само част от емоциите, които превърнаха зрителското преживяване в очаквано събитие и търсено програмно съдържание.

Месец май премина под знака на дългоочакваните финали на формати като „Survivor” и “България търси талант“, а премиерният за България бляскав романтичен формат „Ергенът“ успя да спечели армия от последователи, тръпнещи в очакване да разберат на коя дама ще даде сърцето си Виктор Стоянов. Романтика, екзотика и емоция движеха картините на екрана, докато аудиторията ангажирано следеше и коментираше в реално време по всички социални мрежи.

Модерни, интригуващи, изпълнени с любов, напрежение, смях и амбиции са и сериалите на bTV – “Съни бийч“ 2 и „Мен не ме мислете“, които очаквано привличат голям брой телевизионни зрители с желанието да съпреживеят историите на основните герои. Премиерното заглавие в програмата – „Мен не ме мислете“, отвори нова страница за българските сериали, a сюжетът и актьорите плениха зрителите с темите и въпросите, поднесени чрез майсторско комбиниране на хумор и драма, вълнуващи сцени и запомнящи се герои. За всички любители на качественото разнообразие от комично съдържание с развръзки, които не са за изпускане, в прайм тайм по bTV се завръщат обичаните „Татковци . Изцяло премиерните епизоди ще проследят премеждията, стоящи пред героите Алекс, Радо, Тодор и Слави, които сериалът остави с множество въпроси за разгадаване.

Уникалната игра за знания „Стани богат“, с водещ Михаил Билалов пък е категоричният фаворит за съдържание в ранния праймтайм, точно преди централните новини, привличайки 41% от зрителите пред екрана всекидневно в делнични дни или двойно повече от основни конкурентни предавания в слота 18:00 – 19:00 часа.

Основен източник на информация сред телевизионната аудитория продължават да бъдат bTV Новините. Нюзрумът е разпознат с най-високо доверие***, а централната емисия в 19:00 часа привлича близо 36% от зрителите**** Данните за новинарския сайт btvnovinite.bg показват нарастване на потребителите с 11% от началото на годината (данни Gemius), а преглежданията на конкретни страници (page views) са се увеличили с 64%.

Публицистичните предавания „Лице в лице“ и „120 минути“, които проследяват актуалните събития и представят експертни коментари по горещите теми от вътрешно-политическата обстановка и международни новини, тази година затвърждават по-висока гледаемост в слота спрямо прекия конкурент (all 4+, източник ГАРБ) през седмицата и уикенда.

Цялата статия може да прочетете във forbesbulgaria.com

*Източник: ГАРБ, Сезон Пролет 2022г., All 4+ (14.02. – 24.05.2022)

** Източник: ГАРБ, Сезон Пролет 2021г. (22.02. – 31.05.) и Сезон Пролет 2022г. (14.02. – 24.05.2022), All 4+

***Национално представително проучване, Ноема, Май 2021, 18-54, проведено сред 1031 човека

****Аудиторен дял на централни новинарски блокове, аудитория 4+, Период: Пролет 2022 г.

ПОСЛЕДНИ

Реклама