„Маркет линкс“: bTV е с най-висока зрителска оценка по време на изборите за ЕП

Телевизията затвърждава позицията си на първостепенен източник на информация по време на ключови политически събития

Реклама

bTV е предложила най-коректното и най-интересното отразяване на изборите за Европейски парламент на 26 май, според съответно 31% и 34% от анкетираните в съвместното национално-представително проучване на bTV и „Маркет линкс“, проведено сред 1001 лица над 18 г., в периода 11-19 юни по метода на прякото-лично интервю.

Работата на екипа на новините и актуалните предавания на водещата телевизия е оценена най-високо от 35% от респондентите по отношение на водещите на изборното студио „Промяната Европа“ - Антон Хекимян и Светослав Иванов, както и за най-бърза реакция при проследяване на ключовите моменти от изборния ден (от 34%). В студиата на bTV са гостували събеседниците с най-добрите коментари и анализи в деня на вота, според 34% от анкетираните в проучването.

Актуалните данни от „Маркет линкс“ за пореден път потвърждават водещата позиция на bTV сред всички информационни източници в телевизионния ефир при проследяване на най-значимите политически събития в страната.

Емисиите на bTV Новините и предаванията „Тази сутрин“, „Лице в лице“, „120 минути“ и „Тази събота и неделя“, където се дискутират актуални политически теми, всеки месец заемат водещи позиции в зрителската класация Топ 50 на най-гледаните програми.

ПОСЛЕДНИ

Реклама