Най-много зрители избраха bTV и през ноември

Телевизията увеличава аудиторията си спрямо октомври. "България търси талант“ е развлекателният хит номер едно този сезон

Реклама

bTV отбеляза ръст в зрителските си резултати през ноември, според данните на ГАРБ. Всички праймтайм развлекателни шоупрограми и сериали на телевизията са добавили повече зрители, с което bTV засили позицията си на най-предпочитания ТВ източник на забавление.

„България търси талант“ се утвърди като най-големия ТВ хит тази есен, като привлече още повече зрители през ноември – средно 1 245 000. Най-успешното риалити шоу на сезона – „Фермата“ – също добави аудитория миналия месец - 916 000 зрители почти всяка вечер.

bTV допълнително засили позицията си на първостепенен източник на информация, като през ноември повече зрители спрямо октомври са избрали да се информират за най-важните новини от централната емисия на bTV. 

Същата тенденция се вижда и при актуалните предавания – bTV Репортерите, „120 минути“ и „Лице в лице“ - всяко от които е привлякло по-голяма публика спрямо предходния месец и е затвърдило водещата си позиция по отношение и на жанра, и на часовия пояс.

 

„Тази сутрин“ остана аудиторен лидер сред сутрешните блокове с почти 39% дял (All4+) през ноември, следван от „Здравей, България“ по NOVA с 25,9% и „Сутрешен блок“ по БНТ1 с 11,4%.

Най-гледаният уикенд сутрешен блок през ноември беше съботното издание на „Тази събота и неделя“ с 28,3% дял, следван от „Събуди се“ по NOVA с 20,7% дял и сутрешния уикенд блок на БНТ1 с 11,7% дял.

Сред локалните продукции в дневната програма, които са били най-гледани в своя часови пояс, са също „Карбовски: Втори план“ с 25,5% среден дял (vs. 19,6% за „Ничия земя“ по NOVA) и „Преди обед“ с 36,5% дял (vs. 20,5% за „На кафе“ по NOVA).

През ноември bTV е увеличила аудиторния си дял до 33,1% от всички зрители.

 

ПОСЛЕДНИ

Реклама