Отличие за bTV Radio Group в конкурс за работодателска марка

bTV Radio Group, част от bTV Media Group, получи награда в конкурса за работодателска марка Employer Branding Awards 2025, организиран от b2b Media. Радиогрупата спечели второ място в категорията „Employer Branding Video“ с комуникационния проект „bTV Radio Group. По-близки от всякога“. Конкурсът се провежда за осма поредна година и отличава постиженията на работодателите в управлението на талантите и успешните стратегии в областта на човешките ресурси.
В своето специално видео, с което участва в конкурса, bTV Radio Group акцентира върху важния етап в развитието си – преместването в модерен студиен комплекс през 2024 година, който става нов дом за екипите на радиостанциите N-JOY, bTV Radio, Jazz FM, Classic FM и Z-Rock. Целта на изграждането на новото работно пространство е да интегрира различните звена на радиогрупата, като постави хората, иновациите и технологиите в центъра на вниманието. Това дава възможност на екипите да работят съвместно, използвайки съвременни студийни технологии, и да постигнат пълна интеграция на аудио и видеосъдържание, осигурявайки мултиплатформено изживяване за аудиторията. Новият комплекс също така укрепва синергията между различните медийни платформи на bTV – телевизионен и радиоефир, дигитални радиоекстензии, свързани с телевизионни формати, и онлайн платформи.
Вижте видеото:
„Изключително сме благодарни за това признание. bTV Radio Group получи отличие като работодателска марка. Видеото успя да покаже целия екип на радиостанциите ни и високотехнологичния радиостудиен комплекс, както и да улови автентичността да работиш в bTV Radio Group”, сподели след получаването на наградата Александра Гълъбова, маркетинг мениджър „Телевизионни проекти“ в bTV.
„Компаниите се развиват не с бързи темпове, те направо с огромни скокове напред, защото всичко, което го има по света, има го и у нас“, каза от своя страна Надя Маринова, главен редактор на b2b Media.
Проектът за новия дом на bTV Radio Group се реализира с подкрепата на партньори. Видеото, което улови духа на новото начало на bTV Radio Group, е създадено от RAZKAZ Studio. Интериорният дизайн и функционалното разпределение са разработени от MoVeArchitects, а Acoustic Force са отговорни за акустичната обработка и шумопоглъщането на всички нови студиа.