Реклама

bTV е телевизията, на която зрителите имат най-голямо доверие, сочи национално представително проучване на институт "Отворено общество" за обществено мнение и социални нагласи в България, проведено в периода 16 юни – 6 юли 2014 г. bTV се ползва с доверие в 43% от обществото, което е два пъти по-голямо от следващата в класацията телевизия – БНТ 1. На трето място се нарежда Нова телевизия с 20%.



Телевизионните медии продължават да бъдат предпочитан и достоверен източник на информация, сочат изводите в проучването.

"Благодарим на зрителите за доверието! Освен като признание за професионализъм, приемаме доверието им и като отговорност. Нашата задача е не просто да отразяваме събитията, а активно да търсим важни за обществото теми и да  ги представяме обективно,  в контекст, който показва значението им”, коментира Венелин Петков, директор "Новини, актуални предавания и спорт" в bTV Media Group.

Източник: Доклад на институт „Отворено общество” от национално представително изследване на общественото, 16 юни – 6 юли 2014 г.

ПОСЛЕДНИ

Реклама