Специалната програма на bTV „Патриархът на България“ бе предпочетена от зрителите в неделния ден

Реклама

Специалната програма, която bTV излъчи за избора на новия патриарх на Българската православна църква, спечели вниманието на зрителите в неделния ден. Продукцията на bTV започна в 07:30 сутринта и продължи повече от 9 часа.

Студиото на bTV „Патриархът на България“ е проследено средно от 22,9% от зрителите от всички възрасти (All 4+, източник ГАРБ), което е с 23% по-висок резултат спрямо втората телевизия в същия часови слот. Най-гледаното време в програмата е след 13:00 часа, когато над 317 000 зрители са гледали развръзката с възвестяването на новия предстоятел на Българската православна църква. 17,4% от зрителите в активна възраст (18-49; източник: ГАРБ) също са предпочели bTV във вчерашния ден, спрямо 15,4% за другата телевизия в рейтинговите данни.

На 30 юни екипите на bTV Новините и актуалните предавания проследиха патриаршеския избирателен църковен събор, тържествената лития и интронизацията на новоизбрания патриарх Даниил, както и разказаха различни истории за вярата и надеждата.

 

 

 

 

 

ПОСЛЕДНИ

Реклама