Реклама
Деветото издание на годишните награди на БАР за маркетингови комуникации приключи с 25% ръст (спрямо 2023г.) на подадените заявки за участие. В BAAwards’24 бяха изпратени рекордните 46 кампании. 21 от тях постъпиха в категория „Нов продукт“, 9 в категория „Нова услуга“ и 16 в категория „Корпоративна социална отговорност“. Наградите BAAwards’24 бяха връчени снощи на гала церемония. Победители станаха представители на 7 компании-рекламодатели, 4 комуникационни агенции и 1 университет.
В категория „корпоративна социална отговорност“ bTV Media Group беше отличена със сребро за своята кампания „Да изчистим България заедно“. 11-то ѝ издание обедини рекорден брой институции и местни власти, организации, компании и доброволци през 2023 г. През миналата година са почистени 6092 замърсени зони и сметища, възстановени и облагородени са 213 пространства, а участие взимат 596 детски градини и училища, както и 350 организации. Количеството извозен боклук е над 4340 тона, а общият брой на доброволците – 301780 души. Според данни на МОСВ, инициативата през 2023 г. е най-мащабната като териториален обхват, спрямо всички предходни от 2012 г.
Жанета Дядовска, директор „Маркетинг и корпоративни комуникации“ в bTV Media Group, прие отличието с думите: „Тази награда е за широката доброволческа мрежа и за всички наши партньори, за които значението на личната отговорност към заобикалящата среда и грижата за нея от всеки човек, стои на преден план. Благодарение на тяхната отдаденост и усилия, успяваме заедно да създаваме положителна промяна в обществото и да показваме добрия пример.“