Сребърно отличие за bTV Media Group от наградите на Българската асоциация на рекламодателите

Кампанията „Да изчистим България заедно“ беше отличена за комуникационна ефективност

Реклама

Деветото издание на годишните награди на БАР за маркетингови комуникации приключи с 25% ръст (спрямо 2023г.) на подадените заявки за участие. В BAAwards’24 бяха изпратени рекордните 46 кампании. 21 от тях постъпиха в категория „Нов продукт“, 9 в категория „Нова услуга“ и 16 в категория „Корпоративна социална отговорност“. Наградите BAAwards’24 бяха връчени снощи на гала церемония. Победители станаха представители на 7 компании-рекламодатели, 4 комуникационни агенции и 1 университет.

В категория „корпоративна социална отговорност“ bTV Media Group беше отличена със сребро за своята кампания „Да изчистим България заедно“. 11-то ѝ издание обедини рекорден брой институции и местни власти, организации, компании и доброволци през 2023 г. През миналата година са почистени 6092 замърсени зони и сметища, възстановени и облагородени са 213 пространства, а участие взимат 596 детски градини и училища, както и 350 организации. Количеството извозен боклук е над 4340 тона, а общият брой на доброволците – 301780 души. Според данни на МОСВ, инициативата през 2023 г. е най-мащабната като териториален обхват, спрямо всички предходни от 2012 г.

Жанета Дядовска, директор „Маркетинг и корпоративни комуникации“ в bTV Media Group, прие отличието с думите: „Тази награда е за широката доброволческа мрежа и за всички наши партньори, за които значението на личната отговорност към заобикалящата среда и грижата за нея от всеки човек, стои на преден план. Благодарение на тяхната отдаденост и усилия, успяваме заедно да създаваме положителна промяна в обществото и да показваме добрия пример.“

ПОСЛЕДНИ

Реклама

Зареди още