Велимира Петрова, bTV Media Group: „Златната“ реклама остава в съзнанието

Реклама

На 28 ноември 2024 г. седемнадесетото издание на Effie България ще връчи своите награди по време на официална гала церемония. Велимира Петрова, Директор „Продажби“ в bTV Media Group, е човек с редица професионални отличия и забележителни търговски резултати, затова и е част от журито, което ще определи победителите в тазгодишните награди. В специално интервю за Ина Георгиева и сп. „Твоят БИЗНЕС“ тя споделя кои са ключовите елементи за една успешна кампания и необходимите качества за изграждане на добър екип.

Г-жо Петрова, какво според Вас отличава Effie Awards от другите конкурси за маркетингови комуникации и каква е неговата роля за индустрията в България?

В международен план наградите Effie са стандарт за ефективност и задават критериите в рекламната индустрия. За всеки бранд и всяка агенция отличие от Effie потвърждава целогодишните им усилия да създадат кампании и послания, за които всички да говорят. За индустрията както в България, така и в Европа, Effie е барометърът, спрямо който се измерва ефективността и се отчитат резултатите за работата, която съм сигурна, че всеки един е възприел като лична мисия.

Като член на журито на Effie България и Effie Awards Europe, кои са ключовите елементи, които винаги търсите в една успешна кампания?

Оригинална идея, силно емоционално послание и ангажиране на аудиторията са елементи, на които винаги обръщам внимание – не само като жури, но и като потребител. Една кампания трябва да те грабне, а има много начини, по които това може да се случи. Съвременният човек търси разнообразие, което технологиите могат да предложат изключително пълномащабно, но в същото време остават верни на потребността от емоционална връзка с бранда.

Как динамиката на рекламния сектор и промените в потребителското поведение се отразяват върху процеса на изграждане на ефективни медийни стратегии?

Да, индустрията се движи с максимална скорост и всеки ден наблюдаваме как невъзможното става реалност, но все така има едни непреходни ценности и човешки емоции, които увеличават ефективността на рекламните послания и успяват да устоят на промените в потребителското поведение. Динамиката е технологична и съм щастлива да живея във време, в което наистина всичко е възможно.

Каква е ролята на доверие, сътрудничество и уважение в изграждането на успешни и дългосрочни бизнес партньорства според Вашия опит в bTV Media Group?

Без доверие трудно можеш да създадеш каквото и да било. За да построиш сграда, е нужно да си сигурен в земята под нея. За да стартираш бизнес, ти трябват верни съмишленици, но и самият ти трябва да вдъхваш доверие и надеждност. За да работиш в индустрия, основана на принципите на партньорство и дългосрочно сътрудничество, търсеща ефективния път към потребителското внимание и предпочитания, е необходимо на първо място да бъдеш човек на думата си. Независимо от стотиците документи, които минават през нас всеки ден, понякога едно обещание е много по-силно от подписа.

Работите със силно мотивиран екип от професионалисти. Какви са ключовите качества, които според Вас правят един екип успешен в областта на продажбите и маркетинга?

Аз съм отборен играч. Ценя погледа и професионалния опит на хората, с които работата ме среща ежедневно, и вярвам, че можеш да научиш нещо от всеки колега около теб. За всеки проблем се намира решение, благодарение на обмяната на различни гледни точки. Най-подготвеният професионалист е информираният, затова сътрудничеството с всеки един колега в bTV Media Group, който гори в работата си, е моя лична мотивация, за да градим и растем заедно.

Цялото интервю с Велимира Петрова прочетете тук.

ПОСЛЕДНИ

Реклама

Зареди още