„Всичко в твоя ритъм“ е мотото на бранд кампанията за 25 години bTV
Емблематични сегменти от предаванията на bTV са в основата на творческата концепция, посветена на четвърт век от създаването на телевизията

В началото на месец юни, bTV отбеляза четвърт век на българския медиен пазар и отпразнува символичната дата с голямо публично събитие с най-запалените си фенове и атрактивна програма за деца и техните семейства. Празникът беше продължен със специално честване за служителите на телевизията с развлекателна спортна и вечерна програма.
От днес телевизията лансира бранд кампания по случай 25-годишнината си, посветена на някои от най-разпознаваемите елементи в своите предавания. С динамична, модерна и отличителна визия, bTV представя характерни сегменти, които през годините са оставили ярък отпечатък в съзнанието на зрителите и българската телевизионна история.
В центъра на кампанията са включени моменти от някои от най-емблематичните шоу формати на bTV, които са били част от основната програмна схема и съдържание. Визуалният разказ на историята започва във вечерно студио и отвежда зрителя от кулинарно състезание за професионални и любители готвачи, през оригинални риалити формати за сила и стратегия, сцена за таланти и музикални битки, предавания, които съхраняват българския дух и традиции, до романтични и куиз шоу формати за знания и още много заглавия, които допълват богатото портфолио и програма на медията.
Рекламният клип е своеобразен празник на сетивата и приканва зрителя да „затанцува“ в ритъма на любимото си предаване. Разнообразието и забавлението, наред със сериозната журналистика и българските сериали са неразривно свързани с историята на медийната група и един от най-гледаните телевизионни канали - bTV. Във видеото се появява още и един от най-първите символи на телевизията - симпатичен късокосмест кафяв дакел, който дълго време е част от опаковката и интро рекламата на канала, както и маскотът на всички зелени инициативи - „Зеленко“.
„За 25 години в ефира и платформите на bTV са реализирани стотици предавания, формати и информационни инициативи, с участията на много и обичани телевизионни лица. bTV е не само утвърдена марка, но телевизия, която налага стандарти. Медията е в основата на въвеждането на някои от най-запомнящите се и автентични предавания в българския ефир и не спира да се развива с всеки един сезон и премиерно световно заглавие, което стига до българските зрители. С тази кампания искаме да споделим с хората нашия празник и да им кажем, че продължаваме да бъдем близо до тях, с техните истории и каузи, без да губим своята същност и мисия.“ - споделя Жанета Дядовска, директор „Маркетинг и корпоративни комуникации“.
Рекламният клип е дело на режисьора Драгомир Шолев (Драго), оператора Борис Славков и продуцентската компания Positive Possum, които печелят конкурса за имиджовата кампания със смелата си визия и креативен прочит. Георги Абрашев, съосновател на продуцентската къща, събира екип от едни от най-добрите професионалисти на пазара, за да пресъздаде ДНК-то на телевизията само в 60 секунди. Хореографията е поверена на Милен Данков, едно от големите имена в бранша, който работи за звезди като Руши, Мария Илиева, Графа, Поли Генова и много други. Главната роля е на Алекс Драгова, която с красивия си танц ни превежда през всяка една концептуална сцена, реферираща към съдържанието на телевизията. Закупени са правата за песента “I like the way you move” на Body Rockers, музикалното оформление е на Калоян Димитров - Калата, а изпълнението - на Николай Воденичаров – Никеца.
През 2000 година bTV се превърна в първата частна национална телевизия в България.
Оттогава насам тя не просто информира и забавлява - тя създава история и е неразделна част от живота на милиони българи. Днес, 25 години по-късно, когато традицията среща иновацията, bTV продължава да свързва хората чрез силата на истинските и човешки разкази, обичаните лица от ефира, качествената журналистика и развлекателното съдържание, което обединява и забавлява.
Съвсем скоро медийната група ще представи изцяло обновена графична визия на основния си канал bTV, като част от концепцията за развитие на медията и свързаност с потребителите от различни възрастови групи в България. bTV продължава да бъде лидер в медийната индустрия - с поглед към бъдещето, уважение към миналото и грижа към всяка своя аудитория.