Зоя Василева, bTV Media Group, участва в технологичната конференция IAB Digital Day

Реклама

Зоя Василева, директор „Дигитални продажби“ на bTV Media Group, участва във водещата социално-технологична конференция на IAB Bulgaria - Digital Day, която представи глобалния и локален поглед върху дигиталните пазари и какви са бъдещите тенденции. Фoрумът се проведе на 14-ти ноември под слогана “Generationally Speaking“ и в широк експертен кръг бяха дискутирани бързият темп на развитие на технологичните иновации и отличителните характеристики между поколенията.

 

Зоя Василева участва заедно с други медийни експерти в панела на тема: “Издателите - трябва ли да преоткрият бизнеса си?” Темите, по които имаше дискусия са как да задържаме Gen Z в нашите платформи и какво правят медиите за да привлекат млада публика, променят ли AI инструментите начина на работа в медиите и те скъпа инвестиция ли са или такава, която пести ресурси и пари, перспективите пред платеното съдържание и дали то може да е печеливш модел на българския пазар.

 

Зоя Василева посочи конкретни примери от практиката на bTV Media Group: “Повишеният интерес на аудиторията към “Гласът на България” и съдържанието, което правим за различните платформи под шапката на това топ заглавие, е типичният пример как привличаме Gen Z поколението. Младите фенове са една огромна част от почитателите на предаването и ние им даваме повече, за да може непрестанно да ги ангажираме - забавлявайки се, коментирайки, споделяйки, гледайки 360, дори решавайки хода на финала.“

 

ПОСЛЕДНИ

Реклама

Зареди още