Зрителите предпочитат шоуто на добрия вкус MasterChef България

Предаването задържа най-висок интерес и сред младата аудитория

Реклама

Новият сезон на MasterChef по bTV се утвърди като най-гледаното шоу в своя часови пояс и с втория си епизод, излъчен на 26 февруари. Предаването привлече два пъти по-голям дял от цялата телевизионна аудитория снощи, показват данните на GARB.

MasterChef България продължава да бъде абсолютен хит сред и младите зрители на възраст 18-34 – 37,7% са гледали bTV между 21,00 и 22,30 часа, с 2,4 пъти повече спрямо програмите на втората по гледаемост телевизия.

Шоуто стартира на 25 февруари с близо 1 милион зрители.

В първите два епизода топ кулинарното жури в състав chef Андре Токев, chef Петър Михалчев и chef Силвена Роу избра първите 14 гладиатори, които ще се борят за престижната титла и наградата от 100 000 лева в новия сезон. В третия епизод, който ще се излъчи на 4 март от 21,00 часа по bTV, най-добрите хоби-готвачи сред кандидатите за MasterChef ще се борят за последните 7 престилки.