Реклама

Водещата на „Лице в лице“ по bTV Цветанка Ризова стартира информационна кампания и нова поредица в предаването, с които цели да направи мост между бизнеса и младите хора още преди да направят избор за висше образование. Тя даде личен пример, като сподели опит и ноухау за професията телевизионен журналист по време на лекция пред ученици, които продуцират собствена новинарска емисия и актуално предаване. 

Два месеца след като дари декорите на старото си студио на ученическата телевизия на 134 СУ „Димчо Дебелянов“, Цветанка Ризова се срещна отново с децата, за да им даде кураж и професионални съвети за първата новинарска емисия в новото за тях студио, както и за да представи новата поредица в предаването.

„Студиото ми липсва, но не съвсем, защото то продължава да живее. Това, че тези деца поискаха моето студио, е един от най-щастливите ми в професионално отношение моменти. Затова няма как да ми липсва съвсем. Знам, че то живее и живее много красиво, много умно, много вдъхновено и с много любов,“ сподели развълнувана водещата минути преди лекцията.

Един път месечно новата поредица ще представя добрите примери от практиката, които помагат на учениците да се информират за безбройните възможности, които имат пред себе си, преди да изберат университет – избор, който в много случаи продължават да правят родителите, а резултатът е, че младите хора все повече избират професионален път, който няма нищо общо с образованието им.

С типичната си актуалност и дълбочина, „Лице в лице“ ще даде трибуна на бизнеса да сподели добрите практики с учениците и ще им помогне да направят най-правилния за тях избор на професия, включително да преценят дали тя изисква висше образование. Освен това инициативата на bTV Media Group ще даде възможност на бизнеса да насочи вниманието и към недостига на кадри на пазара на труда и проблемите, с които се сблъскват отделните браншове.

„Това е „Лице в лице“ с младите хора, дори с децата. Непрекъснато чуваме, че бизнесът няма работници, няма служители, които да отговарят на нуждите на деня, на месеца, на годината. Тази рубрика ще покаже от какви хора има нужда бизнесът. От какви професии, от какви умения. Ще дадем думата на бизнеса да разкаже за това. „Лице в лице“ има невероятен резултат при младите хора и затова то е ориентирано към тях именно. И се надявам, че това ще бъде частичка от пътя към тяхната ориентация,” сподели още водещата.

Кампанията на Цветанка Ризова и „Лице в лице“ е в тон с цялостната политика на bTV Media да работи за бъдещето и реализацията на българските деца в България.