Българските сериали на bTV и "България търси талант" – лидери в пролетния праймтайм

Шоуто за таланти привлича огромен брой зрители от всички възрастови групи

Реклама

Сериалите на bTV и най-забавното и позитивно шоу в програмата на медията - "България търси талант", за пореден път се радват на най-голяма популярност сред зрителите. Дългосрочната програмна стратегия на bTV, която започна да развива успешно българските сериали още от 2010 година, както и силното програмиране на телевизията в праймтайм с разнообразие от качествени продукции, не дадоха възможност на прекия конкурент да привлече голяма аудитория, включително с новите си праймтаймови проекти.

Епизодите и на трите сериала на Нова ТВ, излъчени в пролетния ТВ сезон, регистрират близо 3 пъти по-нисък обем на зрителска аудитория в сравнение със сериалите на bTV. (вж. графика 1)

Графика 1(Източник GARB)

Първият епизод на българския вариант на ситкома на Нова ТВ, излъчен на 26 март в същия часови пояс, в който върви “България търси талант” по bTV, 21.00-22.00 часа, отчете 5% рейтинг сред аудитория All4+. В същото време шоуто за таланти отново привлече многократно по-голяма зрителска аудитория, като регистрира близо 24,4% рейтинг сред групата All4+. Това се равнява на близо 1 837 000 зрители и 60,6% аудиторен дял за "България търси талант", в сравнение с 362 400 зрители и 12% дял за "Женени с деца" на 26 март.  

Шоуто "България търси талант" е най-гледано и в сравнение с конкурентните развлекателни програми в праймтайм тази пролет. За периода 27 февруари – 26 март предаването на bTV  отчита среден дял над 58%, близо пет пъти по-голям от дяловете на конкурентните програми (вж. графика 3).

Графика 3 (Източник GARB)