Пролетният телевизионен сезон на bTV Media Group спечели зрителите и срази конкуренциятa през май

Реклама

Пролетният сезон на bTV предизвика у зрителите емоции с нови измерения и през май. Специалният бленд от впечатляващи и доказани формати - MasterChef, „Гласът на България”, „Столичани в повече”, „Комиците и приятели”, „Бригада Нов дом” и „Смени жената”, затвърдиха водещата позиция на bTV в праймтайма. През месец май, когато bTV излъчи финалите на някои от тези формати, каналът отбелязва 39,4% средномесечен аудиторен дял (All, 4+), което е с 2,5 пъти повече от Нова (15% среден аудиторен дял). През май, разликата между bTV и основния конкурент се увеличава с  7,1% - от 143% през април на 153% (А4+). 

Спрямо май 2016, bTV увеличава дела си с над 3 пункта при различните аудиторни групи. Със средно увеличение от 3% на годишна база за всички изследвани таргет групи, тематичните канали на bTV Media Group запазват преднината си пред тези на Нова, като тя е най-голяма при младата аудитория на възраст 18-34 г. - 4,7 пункта или 82%. Сред същата група се наблюдава и най-голямото увеличение на годишна база в аудиторен дял - 22% (0.7 пункта), постигнато от bTV Comedy. 

Най-много от най-гледаните програми през май са част от праймтайма на bTV според месечната класация топ 50. На първо място при младите и при активните зрители е третият сезон на MasteChef. Победата на Божана в шоуто на 30 май бе проследена от близо 1 326 000 зрители. Веднага след него в категорията на риалити предавания се нареждат „Бригада Нов дом”, „Гласът на България” и „Смени жената”, чийто финал привлече над 1 милион зрители. При аудитория А4+, в челните места се нареждат още „bTV Новините”, „Лице в лице”, „120 минути”, „Карбовски: Втори план”, сериалите „Твоят мой живот”, „Столичани в повече”, предаванията „Папараци”, „Шоуто на Слави”, „Комиците и приятели”, както и филмовите заглавия от програмата на медията. 

Професионализмът на журналистите в „Новини, актуални предавания и спорт” в отразяването на най-горещите теми от деня донесоха на екипа на bTV Новините традиционно най-високото признание на зрителите. Над 49% от всички зрители са се информирали основно от bTV Новините в 19.00 часа през месец май. „Тази сутрин” запазва лидерството си сред сутрешните блокове и покачва преднината си на 157% при активните зрители (18-49).