Мачовете от ШЛ извеждат bTV Action на второ място по гледаемост

На 17 и 18 април каналът се нареди на второ място по гледаемост - след лидера bTV

Реклама

Шампионска лига стартира в ефира на bTV Action на 14 февруари. В средата на април турнирът навлезе в своята полуфинална фаза. Интересът към двубоите от тази фаза на Шампионска лига отреди на bTV Action второто място в борбата за зрителското внимание във вторник , 17 април, и сряда, 18 април, в часовия пояс 21:45-23:37 ч. Така медиата изпревари както нишови телевизионни канали, така и такива с национален ефир и се нареди на второ място след лидера bTV.

Двубоят между Байерн (Мюнхен) и  Реал (Мадрид) във вторник е бил гледан от близо 368 300 души, което се равнява на 15,47% аудиторен дял на национална база All 4+. Сблъсъкът между Челси и Барселона в сряда е проследен от близо 350 000, което е 14,63% аудиторен дял отново на национална база All 4+.